کد خبر : 1681071 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 01:20 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

PSG و انجام دیدارهای خانگی CL خارج از فرانسه

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، اعلام کرد که علی رغم لغو رقابت های این فصل لیگ فرانسه، این تیم به حضورش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد داد.

PSG و انجام دیدارهای خانگی CL خارج از فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، امروز دولت فرانسه اعلام کرد که همه فعالیت های ورزشی در این کشور تا ماه سپتامبر تعطیل است و به این ترتیب، رقابت های این فصل لیگ 1 نیمه کاره باقی ماند.

اما پاری سن ژرمن که با شکست دادن بروسیا دورتموند، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است، قصد دارد در مراحل پایانی این رقابت ها حضور پیدا کند و اکنون الخلیفی اعلام کرد که حتی حاضرند دیدارهای خانگی شان را در کشورهای دیگر برگزار کنند.

 

1485245

 

او به اکیپ گفت:" ما به تصمیم دولت فرانسه احترام می گذاریم. ما توافق یوفا، ما قصد داریم در مراحل پایانی لیگ قهرمانان در مکان ها و تاریخ هایی که مشخص شود، شرکت کنیم.

اگر امکان برگزاری بازی در فرانسه نباشد، ما خارج از فرانسه بازی می کنیم و اطمینان حاصل خواهیم کرد که بهترین شرایط ایمنی سلامت برای بازیکنان و کادر فنی مان فراهم باشد."

پیش از لغو برگزاری ادامه رقابت های لیگ 1، پاری سن ژرمن با 12 امتیاز اختلاف نسبت به المپیک مارسی، در صدر قرار داشت. در صورتی که قهرمانی این فصل به پاریسی ها داده شود، این هفتمین قهرمانی آنها در 8 سال اخیر خواهد بود. اما آنها همچنان در رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ ناکام بوده اند.

دیدگاه‌ها