کد خبر : 1681240 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 22:00 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی دیوید بکام از جذب ستاره اسپانیایی؟!

به نظر می رسد که با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده ناشی از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا دیوید بکهام و ایتر میامی قید خرید دیگو کاستا از اتلتیکو مادرید را زده اند.

پشیمانی دیوید بکام از جذب ستاره اسپانیایی؟!

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها باعث شده که فشار زیادی به باشگاه های سراسر دنیا به لحاظ اقتصادی وارد شود؛ اتفاقی که وضعیت تیم ها در نقل و انتقالات را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و بسیاری از آنها دیگر قادر به انجام خریدهای گران قیمت نخواهد بود.

 

گفته می شد که باشگاه اینترمیامی که دیوید بکام مالکیت آن را بر عهده دارد قصد داشت ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید یعنی دیگو کاستا را جذب کند. حتی گفته شد که بکام با نمایندگان مهاجم اتلتیکو مادرید نیز تماس‌هایی برقرار کرده تا از علاقه او به حضور در پروژه اش در آمریکا مطمئن شود.

 

 

1327586

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که باشگاه آمریکایی در صورت تمایل به جذب کاستا باید یک پیشنهاد بسیار بزرگ را برای جذب این بازیکن ارائه دهد؛ اتفاقی که با توجه به اوضاع به وجود آمده و شرایط اقتصادی امری تقریباً غیرممکن به نظر می رسد و می‌توان گفت که احتمالاً دیوید بکام از خرید این مهاجم اسپانیایی پشیمان شده است.

دیدگاه‌ها