کد خبر : 1681355 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 16:17 | 48.7K بازدید | 3 دیدگاه

تا 26 اردیبهشت پول ندهید قراردادش را فسخ می کنیم 

نامه رسمی وکیل دیاباته به استقلال!

وکیل مهاجم اهل مالی استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه اعلام کرد اگر مطالبات او تا تاریخ بیست و ششم اردیبهشت ماه پرداخت نشود او قراردادش را فسخ می کند.

نامه رسمی وکیل دیاباته به استقلال! 

به گزارش ورزش سه، در روزهایی که استقلال با دردسرهای بزرگی در امور مالی روبرو است، انتشار سند جعلی پرداخت پول شیخ دیاباته را ناراحت کرده است.

 

دیاباته بار اول طی تماس با مسوولان باشگاه ناراحتی خود را از فرستادن سند جعلی پرداخت پول نشان داد و حالا از طریق وکیلش باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد با این باشگاه کرده است.

 

در نامه دیاباته به استقلال آمده است که اگر باشگاه 250 هزار دلار پول دیاباته را تا تاریخ 15 می (26 اردیبهشت ماه) پرداخت نکند این بازیکن از طریق فیفا اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد.

 

این بازیکن تا کنون بارها با بدقولی مدیران استقلال راه آمده است اما به گفته یکی از مسوولان باشگاه استقلال آنچه او را ناراحت کرده است ارسال سند جعلی است که این بازیکن آن را به نوعی بی احترامی به خود تلقی کرده است.

 

1489038

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که باشگاه استقلال در حال حاضر با مشکلات عدیده مالی روبرو است و پرداخت چنین رقمی در فرصتی 16 روزه کار بسیار سختی به نظر می رسد. 

 

دیاباته در این فصل نسبت به دقایق بازی ای که استقلال انجام داده آمار فوق العاده ای در گلز نی ثبت کرده است و طبیعی است که فرهاد مجیدی روی  حضور او در ادامه فصل حساب ویژه ای باز کرده است.

 

با این شرایط احمد سعادتمند باید از فردا به دنبال تامین منابع مالی باشد تا با پرداخت رقمی نزدیک به 4 میلیارد تومان به این بازیکن از فسخ قرارداد مهاجم اهل مالی تیم خود جلوگیری کند که با توجه به مشکلات مالی باشگاه کار ساده ای نخواهد بود.

دیدگاه‌ها