کد خبر : 1681424 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 01:40 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: خیلی از بازیکنان نگران شروع بازی‌ها هستند

سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی، تایید کرد که بازیکنان نگران بازگشت به میادین در شرایط شیوع ویروس کرونا هستند.

آگوئرو: خیلی از بازیکنان نگران شروع بازی‌ها هستند


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعضی از لیگ‌های اروپایی از جمله فرانسه و هلند نیمه کاره به اتمام رسید، قرار است باشگاه‌های لیگ برتر فردا در مورد آینده برگزاری رقابت‌های این فصل تصمیم گیری کنند. این در شرایطی است که اتحادیه فوتبال و دولت انگلیس بر ادامه برگزاری رقابت‌ها تاکید دارد اما عده‌ای نیز نگرانی عواقب برگزاری رقابت بدون در نظر گرفتن همه جوانب هستند. بعد از اینکه گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، برگزاری احتمالی بازی‌ها را زیر سوال برد، اکنون سرخیو آگوئرو نیز به این موضوع واکنش نشان داد. 

 

1482155


ستاره آرژانتینی سیتی به برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو گفت:" بیشتر بازیکنان می‌ترسند زیرا خانواده دارند؛ بچه دارند؛ بچه کوچک و پدر و مادر دارند.
وقتی به بازی‌ها برگردیم، تصور می‌کنم که خیلی تحت فشار باشیم، خیلی مراقب خواهیم بود و وقتی کسی بیمار شود، فکر می‌کنیم چه پیش خواهد آمد؟ 
امیدوارم یک واکسن پیدا شود، آنوقت همه چیز تمام می‌شود. من می‌ترسم چون با نامزدم اینجا هستم. یا شخص دیگری تماس ندارم. 
گفته‌اند که ممکن است بعضی‌ها مبتلا شده باشند اما علائمی نداشته باشند. بنابراین ما در خانه مانده ایم. ممکن است آلوده شوید اما چیزی از آن نفهمید. ۱۵ روز پیش در مورد زمان بازگشت به تمرینات به ما گفتند که قرار بود ۴ مِی باشد اما اکنون قرار است جلسه دیگری برگزار شود.با این شرایط، سخت است که در ماه آگوست در چمپیونزلیگ بازی کنیم."

دیدگاه‌ها