کد خبر : 1681484 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:43 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد زیاد دارم؛ اما جایی می روم که بازی کنم

اسفندیار: سعید معروف همیشه نصیحتم می کند

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: اولین پیشنهادی که داشتم از کره جنوبی بود و مبلغ قابل توجهی هم می دادند، اما بعد از مشورت آن را رد کردم.

اسفندیار: سعید معروف همیشه نصیحتم می کند

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار که هم در رده نوجوانان و هم جوانان عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کرده، در سال 2019 با نظر مثبت کولاکوویچ به تیم ملی بزرگسالان هم اضافه شد. 


این بازیکن به خاطر موفقیت هایی که در رده ملی داشته، حالا با پیشنهادات خوبی از سوی تیم های اروپایی مواجه شده و قصد دارد در سال قبل از المپیک لژیونر شود. 


اسفندیار در یک گفت و گوی اینستاگرامی درباره تجربه خود در تیم ملی بزرگسالان گفت: کولاکوویچ وقتی به اردوی تیم ملی بزرگسالان رفتم خیلی به من کمک کرد. توانستم هم در مسابقات قهرمانی آسیا و هم در جام جهانی بازی کنم. سعید معروف هم همیشه مرا نصیحت می کند؛ به ویژه درباره زدن سرویس که می گفت باید کمتر سرویس خراب کنی. من هم روزی یک ساعت اضافه تر تمرین سرویس می کردم. 


وی درباره شانس خود برای حضور در المپیک توکیو عنوان کرد: هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید که من قطعا به المپیک می روم. من هم مثل تمامی ورزشکاران دنیا آرزو دارم که در این رویداد باشم. تمام تلاشم را می کنم که این افتخار نصیبم شود.

 

1434015

 

 


دریافت کننده تیم ملی والیبال در رابطه با پیشنهادات اروپایی اش گفت: از لهستان، ایتالیا و ترکیه پیشنهاداتی دارم و باید آن ها را بررسی کنم. البته همین دیروز مدیربرنامه ام گفت که همان باشگاه بلژیکی که جواد کریمی را جذب کرده، به من هم پیشنهاد داده است. البته اولین پیشنهادی که داشتم از کره جنوبی بود و مبلغ قابل توجهی هم می دادند، اما وقتی با چند بازیکن باتجربه مثل امیر غفور و میلاد عبادی پور و البته آقای خوش خبر مشورت کردم، این پیشنهاد را رد کردم. آقای خوش خبر به من گفت اگر می خواهی پیشرفت کنی به لهستان یا ایتالیا برو. 


اسفندیار درباره اینکه چه زمانی تیم آینده خود را مشخص خواهد کرد، افزود: باید بررسی کنم و ببینم در کدام تیم می توانم بازی کنم. سال المپیک است و خیلی مهم است به باشگاهی بروم که بتوانم بازی کنم. شما نگاه کنید میلاد عبادی پور وقتی در ترکیب تیمش در لهستان بازی نمی کند، این تیم ضعیف می شود و اکثرا بازنده است، اما بعد از 5 هفته برمی گردد و تیمش برنده می شود. باید یک بازیکن اینقدر در تیمش تاثیرگذار باشد.


وی در پایان گفت: امثال من، جواد کریمی، علی اصغر مجرد و پوریا یلی باید به باشگاههایی برویم که بتوانیم بازی کنیم. باید در ابتدا شناخته شویم و بازی کنیم، بعد به فکر رفتن به باشگاههای بزرگتر باشیم.

دیدگاه‌ها