کد خبر : 1681605 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:38 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده پرونده من به زودی روشن می شود

قدوس: نمی‌توانم این جریمه را پرداخت کنم

سامان قدوس که به همراه باشگاه اوسترسوند به پرداخت جریمه 4 میلیون دلاری به اوئسکا محکوم شده می‌گوید وقتی همه چیز روشن شود همه می‌فهمند چه کسی اشتباه کرده است.

قدوس: نمی‌توانم این جریمه را پرداخت کنم

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت سوئدی فوتبولزکانالن با سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی باشگاه آمیان گفتگو کرده و از او درباره جریمه‌ای که فیفا علیه او و باشگاه سابقش، اوسترسوند سوئد وضع کرده پرس و جو کرده است. قدوس در این مصاحبه میگوید جریمه کلانی که فیفا علیه او و باشگاه سوئدی وضع کرده قطعی نیست و زمانی که ماجرا به پایان برسد همه خواهند فهمید که چه کسی اشتباه کرده است.

 

فیفا باشگاه سابق قدوس در سوئدی، اوسترسوند و خود سامان را به دلیل ماجرای انتقال ناکام او به تیم اسپانیایی اوئسکا جریمه کرده و اعلام کرد آنها باید حدود 4 میلیون دلار به عنوان جریمه به باشگاه اسپانیایی بپردازند. باشگاه اوسترسوند و قدوس علیه این تصمیم فرجام‌خواهی کرده‌اند. این وبسایت سوئدی می‌گوید قدوس حالا منتظر زمان برگزاری دادگاه CAS درباره این پرونده است.

 

1494087

 

وبسایت سوئدی با سامان قدوس در این باره مصاحبه‌ای انجام داده که در ادامه می‌خوانید

 

این اوخر با اوسترسوند درباره ماجرای جریمه فیفا صحبت کرده‌ای؟

راستش نه. ما البته تماسهای خوبی داریم ولی دیگر در باره این مساله صحبت نکرده‌ایم.

 

اگر قرار باشد خودت به تنهایی این جریمه را بدهی آیا توانش را داری؟

نه اصلا. حتی نزدیک به آن مبلغ را هم نمی‌توانم پرداخت کنم.

 

اگر مجبور شوی چکار می‌کنی؟

خیلی‌ها در این قضیه درگیرند. این ماجرا را می‌شد خیلی بهتر از این مدیریت کرد. ولی در نهایت این هم تمام می‌شود و پرونده به پایان می‌رسد. وقتی همه چیز تمام شد خواهید فهمید که حق با چه کسی بوده و چه کسی اشتباه کرده. همه چیز روشن می‌شود. البته من هم خیلی از جزئیات را نمی‌فهمم چون خیلی از کارها پشت پرده انجام شده.

 

از کسی عصبانی هستی؟ احساس می‌کنی به تو خیانت شده؟

الان نمی‌توانم چیزی بگویم. ولی بعد از تمام شدن پرونده مسائل زیادی را خواهید فهمید. البته منظورم این نیست که افشاگری می‌کنم، می‌خواهم بگویم وقتی پرونده منتشر شود خواهید دید که می‌شد آن را به مراتب بهتر مدیریت کرد. البته این در مورد من هم صادق است و من هم می‌توانستم خیلی بهتر عمل کنم. وقتی پرونده مختومه شود همه اینها را خواهید دید.

 

یعنی قصد داری بعد از مختومه شدن پرونده، به سکوتت پایان بدهی؟

بله. طبق قانون بعد از مختومه شدن پرونده است که می‌شود درباره‌اش صحبت کرد. درباره اینکه چه اتفاقاتی افتاده، چه کارهایی را می‌شد بهتر انجام داد و خلاصه همه چیز. هدف این است که دیگر چنین اتفاقی برای دیگران نیفتد.

 

دیدگاه‌ها