کد خبر : 1681760 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 23:54 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آزاد PSG راهی بارسلونا می شود؟

لایوین کورزاوا، مدافع پاری سن ژرمن ممکن است در تابستان امسال راهی بارسلونا شود.

مدافع آزاد PSG راهی بارسلونا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تابستان امسال قصد دارد یک مدافع چپ جدید خریداری کند تا یوردی آلبا در این پست رقیب داشته باشد و نشریه اسپورت مدعی شد اتفاقات به شکلی در حال رقم خوردن است که احتمال زیادی وجود دارد لایوین کورزاوا از فرانسه راهی لالیگا شود.

 

1242087

 

در واقع بارسلونا ابتدا به دنبال الکس تلس، مدافع 25 ساله پورتو بود، اما پاری سن ژرمن مذاکرات پیشرفته ای با این بازیکن داشته و به نظر می رسد الکس تلس تابستان امسال راهی پاریس خواهد شد. بدین ترتیب احتمالا باشگاه فرانسوی علاقه ای به تمدید قرارداد با لایوین کورزاوا نداشته و بارسلونا می تواند به راحتی او را جذب کند. الکس تلس تنها یک سال دیگر با پورتو قرارداد داشته و اخیرا از تمایل به بازی کردن در تیم بزرگ تری سخن گفته است.

 

لایوین کورزاوا در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و پاری سن ژرمن نیز برای تمدید قرارداد با او به نتیجه نرسیده است. به جز بارسلونا، آرسنال نیز خواهان جذب لایوین کورزاوا است، اما به نظر بارسا از موقعیت بهتری برای خرید این بازیکن برخوردار باشد. توماس مونیه دیگر مدافع پاری سن ژرمن است که قراردادش در تابستان سال جاری به اتمام خواهد رسید و اخبار حاکی از قطعیت جدایی او از باشگاه فرانسوی است.

دیدگاه‌ها