کد خبر : 1682321 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آندره آ به سری آ

استراماچونی: ایتالیا برای من بهترین است

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان و استقلال تهران در حالی که با خبرنگارSportitalia صحبت می کرد ، از علاقه اش به فوتبال ایتالیا گفت.

استراماچونی: ایتالیا برای من بهترین است

به گزارش" ورزش سه" به نقل از fcinternews استراماچونی گفت:" ایتالیا همیشه برای من بهترین است و فکر می کنم برای هر مربی ایتالیایی اینگونه باشد. شاید پیشنهادات همیشه نباشند اما من جوان هستم و همیشه به اندازه کافی شانس داشته ام که پیشنهاداتی بگیرم. با این حال ایتالیا همچنان دراولویتم قرار دارد."


او در پاسخ به این سوال که به چه تیمی خواهد پیوست گفت:" نمی دانم، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که باشگاه هایی روی من متمرکز باشند اما هیچ تعصب خاصی ندارم. مهم این است که یک پروژه وجود دارد و من تیم های سری آ را دوست دارم."


سرمربی سابق استقلال درباره شانس قهرمانی این فصل و اینکه آیا لازیو می تواند رقیبی برای یوونتوس باشد گفت:" لاتزیو واقعا امسال خیلی خوب ظاهر شده است و فوتبال خوب و نترسی ارائه می کند و من بازی این تیم را خیلی دوست دارم. برای لاتزیو فرقی نمی کند چندم باشد و حتی دومی و سومی نیز موفقیت خوبی محسوب می شود. فقط در صورت بازگشت رقابت ها این تیم یک بازی سخت با آتالانتا در پیش دارد."

دیدگاه‌ها