کد خبر : 1682377 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 14:18 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسول پناه: 21 روز برای پرونده برانکو فرصت داریم

رسول پناه می‌گوید که هیچ درگیری ای بیناعضای هیئت مدیره وجود ندارد و آن ها کار را جلو می‌برند.

رسول پناه: 21 روز برای پرونده برانکو فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مقابل در باشگاه و در میان خبرنگاران، گفتگویی انجام داد و در ابتدا با اشاره به برکناری مدیر روابط عمومی اینباشگاه گفت: درباره بحث آقای امان الله من لازم می‌دانم از ایشان تشکر کنم به خاطر زحماتی که برای باشگاه کشیدند، حالا ایشان احساساتی شدند و اخلاق حرفه ای را رعایت نکردند و باشگاه هم برخورد کرد.

 

او در مورد اسپانسر نیز گفت: در رابطه با کارگزار جدید ما در حال مذاکره هستیم و انشالله به نتیجه برسیم، نتیجه را از طریق رسانه ها اعلام می‌کنیم.

 

مهدی رسول پناه در پاسخ به سوالی در مورد شایعه درگیری دو عضو هیئت مدیره در وزارت ورزش، توضیح داد: اصلا چنین چیزی نبوده و من نمی‌دانم چرا حاشیه ایجاد می‌کنند. ما با آقای هاشمی و رغبتی در هیئت مدیره واقعا پیگیر امور قراردادها هستیم. تضارب آرا و اختلاف نظر وجود دارد اما با همدلی کار را جلو می‌بریم. من همینجا از زحمات آقای هاشمی و رغبتی تشکر می‌کنیم.

 

وی در مورد فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی این باشگاه گفت: ما فسخ کردیم که شرایط بهتر شود. این قرارداد نه تضمینی داشت و نه کف درآمدی؛ ما اعلام فسخ کردیم که با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت هم پیشنهاد تازه ای داد و ما هم بررسی کردیم و امیدوارم به نتیجه برسیم.

 

رسول پناه با اشاره به بدهی 7 میلیاردی پرسپولیس به ریحان فلم اظهار داشت: آن دوره آقای عرب بودند و من در جریان نیستم. آن موقع این شرکت 7 میلیارد پرداخت کرده و این دِین ماست و باید پرداخت کنیم.

 

سرپرست مدیرعاملی قرمزها همچنین در خصوص بازیکنان این تیم و اعتراض آن ها گفت: لازم می‌دانم از تمام بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم، صبوری و مردانگی کردند و درک داشتند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد و این جزو موارد حاشیه ای است که برای باشگاه به وجود می‌آورند. ما اولین دریافتی که از کارگزار داشته باشیم به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

 

او در مورد بشار رسن نیز عنوان کرد: این روزها جلسه ای داشتیم و امیدواریم با او قرارداد ببندیم.

 

مهدی رسول پناه درباره این موضوع که آیا بازیکنان در صورت صحبت علیه مدیریت جریمه می‌شوند یا نه، گفت: همچین بندهایی وجود دارد اما کمیته انضباطی باشگاه باید تصمیم بگیرد.

 

نفر اول مدیریت سرخ ها راجع به حکم برانکو توضیح داد: همین امروز که در خدمت شما هستم گرند حکم برانکو از سوی فیفا اعلام شد و ما 21 روز فرصت داریم که لایحه ای را تنظیم کنیم که اعتراض خود را به فیفا ارسال کنیم. در این روزها یک عده ما را تهدید می‌کنند که زمان برانکو تاریخش گذشته اما هیچ پرونده ای در فیفا پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

 

وی با اشاره به پرونده استوکس نیز گفت: برای شکایت از استوکس مدیر حقوقی ما اقدام می‌کند.

 

رسول پناه در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه حضور علی پروین در هیئت مدیره اظهار داشت: نه همچین چیزی نیست.

 

سرپرست مدیرعاملی سرخ ها در مورد ادامه لیگ نیز عنوان کرد: ما موافق برگزاری لیگ هستیم و این به نفع پرسپولیس است و ما مطمئنیم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

 

او درباره پرداخت وام قرض الحسنه به باشگاه از سوی کارگزار گفت: ما این ایراد را به قرارداد قبلی می‌گرفتیم و باید حل کنیم.

دیدگاه‌ها