کد خبر : 1682416 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:17 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

50 میلیارد برای ورود و 100 میلیارد برای فینال

سهمیه آسیا برای هر تیم چند میلیارد آب می خورد؟

این روزها و باتوجه به بیماری کرونا حساسیتی نسبت به جدول رده بندی وجود ندارد تا برای یکی معدود دفعات خیلی تیم ها خود را از همین الان آسیایی ندارد. اتفاقی که حداقل پنجاه میلیارد می تواند هزینه به وجود بیاورد.

سهمیه آسیا برای هر تیم چند میلیارد آب می خورد؟

 به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالی به تعلیق درآمد که یک سوم بازی های لیگ در فصول گذشته بسیار پر حرارت و بعضا با جنجال هایی برگزار می شد و همه چشم ها به تیم های صدر جدولی دوخته می شد تا علاوه بر تیم قهرمان، تیم هایی که سهمیه آسیا را می گیرند هم مشخص شوند و به همین دلیل حضور در قسمت آسیایی جدول رده بندی لیگ برتر از همان پیش از آغاز بازی های لیگ، هم اهمیت و هم جذابیت فراوانی برای تیم های حاضر در لیگ برتر ایران داشت.

 

در این میان، مدیران تیم هایی که در پلن فصل پیش روی خود، قصد آسیایی شدن هم داشتند باید بدون تعارف از پیش از آغاز بازی ها شرایط آماده سازی تیم را مهیا می کردند. اردوهای داخلی و خارجی، بدنسازی، حمل و نقل، امکانات، هتل و اماکن سکنی گزیدن، جذب بازیکن و تغییر احتمالی سرمربی و ... تنها قسمتی از هزینه هایی هستندکه مدیران تیم باید برای رسیدن به سهمیه آسیایی باید آنها را بپردازند.

 

در این باره اما گفته می شود که با توجه به هزینه های رایج در فوتبال ایران و آنچه باید تیم هایی که داعیه آسیایی شدن دارند در نظر داشته باشند مبلغ بالاییست که توسط مدیران هر تیم باید هزینه شود. در این باره تخمین زده شده است که هر تیم برای فقط آسیایی شدن باید مبلغی در حد 50 میلیارد تومان و برای رسیدن در میان تیم های نایی لیگ قهرمان مبلغی در حد 100 میلیارد تومان برای هر تیمی آب می خورد.

دیدگاه‌ها