کد خبر : 1682496 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:45 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلی لیگ ظلم به برخی از تیم ها است

سراج: با تیم دوم جدول تنها 4 امتیاز فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید ما تابع قانون هستیم اما تصمیم گیری غیر کاشناسانه در مورد تعطیلی لیگ ظلم به برخی از تیم ها است.

سراج: با تیم دوم جدول تنها 4 امتیاز فاصله داریم

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تصمیم گیری در مورد تعطیلی لیگ گفت: «متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا فوتبال در سرتاسر جهان تعطیل شود و این مشکل تنها مختص به ایران نیست. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود کارشناسی شده و حرفه ای باشد چرا که تصمیم گیری غیر کارشناسانه ظلم به برخی از تیم ها است.»


وی افزود: «به نظر من صنعت نفت، فولاد و نفت مسجد سلیمان با این تعطیلی لیگ خیلی ضرر کردند. ما با تیم دوم جدول تنها ۴ امتیاز فاصله داریم. یعنی یک برد و یک تساوی. بعد از سال ها فوتبال جنوب کشور این شانس را دارد که نماینده ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد اما این تعطیلی بد موقع موجب شد تا شرایط به ضرر ما شود.»

 

 

1478403

 


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد سناریوی صعود چهار تیم اول لیگ به لیگ قهرمانان آسیا در صورت نیمه کاره ماندن لیگ تصریح کرد: « این تصمیم ظلم به ما است که اختلاف امتیاز کمی نسبت به سایر تیم های مدعی کسب سهمیه داریم اینکه بخواهند بدون مسابقه و تعیین قهرمان تنها چهار تیم برتر را به لیگ قهرمانان آسیا بفرستند تصمیم درستی نیست. به نظر من باید منتظر باشیم تا قانون بین المللی و واحدی از سوی فیفا و یا کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع شود تا طبق آن عمل کنیم چون این یک مشکل بین المللی است.»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تیمش شانس کسب سهمیه را قائل است یا خیر، اضافه کرد:« در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست اما هیچ تیمی بدون هدف در مسابقات شرکت نمی کند. برخی برای قهرمانی و برخی دیگر برای کسب سهمیه. ما هم هدفمان کسب سهمیه است و الان هم از شانس خوبی برای رسیدن به هدفمان برخوردار هستیم.»

دیدگاه‌ها