کد خبر : 1682633 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 23:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

جانلوکا پاگلیوکا

دوناروما به انگلیس برود؛ میلان جام نخواهد برد

اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا از دوناروما سنگربان آث میلان خواست به لیگ برتر انگلیس فکر کند چون میلان سالها تا رسیدن به موفقیت فاصله دارد.

دوناروما به انگلیس برود؛ میلان جام نخواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، جانلوکا پاگلیوکا، سنگربان سابق تیم ملی ایتالیا و از اسطوره‌های دروازه‌بانی این کشور می‌گوید جان‌لوئیجی دوناروما گلر امروز آث میلان باید از هر فرصتی برای پیوستن به تیمهای لیگ برتر انگلیس استفاده کند چرا که آث میلان تا رسیدن به موفقیت سالها فاصله دارد.

 

1495097

 

دوناروما از فصل 2015-2016 درحالیکه تنها 16سال سن داشته برای روسونری بازی کرده و تا اینجا 166 بازی برای این تیم انجام داده. اما او که حالا 21ساله است در این مدت تنها یک جام قهرمانی بدست آورده و میلان امسال هم در رتبه هفتم جدول سری آ است و شانسی برای فتح هیچ جامی ندارد.

 

جانلوکا پاگلیوکا، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا می‌گوید دوناروما برای پیشرفت حرفه‌ای باید فرصت را غنیمت شمرده و به تیمی ملحق شود که از موقعیت بهتری برای فتح جام و رسیدن به هدفهای بزرگتر برخوردار است. او در این باره گفت:" دوناروما به میلان خیلی علاقه‌مند است و دوست دارد بماند ولی او باید حواسش جمع باشد. میلان تا سالها هیچ جامی نخواهد برد. تیمهای دیگری هستند که به وضوح از میلان جلوترند و او باید به این فکر کند".

 

1495098

 

پاگلیوکا در ادامه توصیه‌هایش به دوناروما گفت:" من اگر جای او بودم اگر پیشنهاد خوبی می‌آمد حتما به آن فکر می‌کردم، به خصوص اگر از لیگ برتر آمده بود. من اگر جای او بودم هدفم را انتقال به لیگ برتر تعریف می‌کردم".

 

 

دیدگاه‌ها