کد خبر : 1683611 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:12 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم آن روز تکرار نشود؛

نریمان‌جهان: هیچ‌وقت تبریزی‌ها آنقدر غمگین نبودند

مهاجم پیشین تراکتور می‌گوید بعد از بازی با نفت تهران و قهرمان نشدن تیمش، مردم تبریز تا مدت‌ها غمگین بودند.

نریمان‌جهان: هیچ‌وقت تبریزی‌ها آنقدر غمگین نبودند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خاطره‌انگیزترین و البته عجیب‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر ایران به هفته پایانی فصل ۹۴-۹۳ برمی‌گردد؛ جایی که تراکتور با نتیجه ۳ بر یک از نفت تهران پیش بود، اما در نهایت به تساوی ۳ بر ۳ رسید ولی با این وجود، تبریزی‌ها فکر می‌کردند که قهرمان شده و به جام قهرمانی دست یافته‌اند!

 

سامان نریمان‌جهان، بازیکن اسبق تراکتور در پیام تصویری به برنامه مثبت فوتبال برتر درباره آن مسابقه اظهار کرد: آن روز خیلی عجیب بود. فوتبالی که آن روز رقم خورد و جو حاکم بر ورزشگاه، ان‌شاءالله هیچ‌وقت برای هواداران تراکتور و مردم آذربایجان تکرار نشود.

او ادامه داد: شما باید بازیکن باشید تا این موضوع را درک کنید؛ دیگر بازیکنان می‌دانند که من چه چیزی را می‌گویم چون باید در آن شرایط قرار بگیرید.

 

نریمان‌جهان یادآور شد: از دقیقه ۸۸-۸۷ به بعد اصلا دیگر حمله نمی‌کردیم چون به ما گفتند بازیِ سپاهان مساوی شده و ما فکر می‌کردیم قهرمان هستیم. حتی بعد از سوت داور دور افتخار زدیم و مردم به داخل زمین آمدند چون فکر می‌کردند قهرمان شدیم.

مهاجم اسبق تراکتور عنوان کرد: اینترنت قطع شده بود و اصلا کسی نمی‌دانست نتیجه مسابقه‌ی سپاهان چند چند شده است. به شخصه ۱۰ سال در تبریز زندگی و فوتبال بازی کردم، اما تا به حال تبریز را به آن شکل غمگین ندیده بودم. آن شرایط تا مدت طولانی در زندگی مردم تاثیر گذاشته بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

دیدگاه‌ها