کد خبر : 1683614 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:36 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک پیکان در واکنش به شروع تمرینات این تیم:

اول بروید دنبال تمرینات مخفیانه استقلال و پرسپولیس

هافبک پیکان نسبت به انتقاداتی که درباره شروع تمرینات این تیم علیرغم هشدار ستاد مبارزه با کرونا واکنش نشان داد.

اول بروید دنبال تمرینات مخفیانه استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک پیکان در ابتدای صحبت‌هایش درباره تعطیلی دوماهه مسابقات لیگ برتر ایران گفت: ما از همان زمان که تمرینات تعطیل شد به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و منتظریم تا ببینیم چه تصمیمی برای فوتبال ایران گرفته می‌شود. اگر قرار است بازی‌های آغاز شود سریعتر آن را انجام بدهند و اگر هم قرار به لغو مسابقات است که آن را هم زودتر بگویند، واقعا این بلاتکلیفی همه را اذیت می‌کند و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.

 

رحمانی درباره صحبت‌های عبدالله ویسی که اعلام کرد تمرینات بازیکنان پیکان در گروه‌های 4 نفره برگزار می‌شد، گفت: بله، درست است. این از صداقت آقای ویسی است که می‌گویند ما تمریناتمان را برگزار کردیم. خیلی‌ها این کار را انجام دادند و همینطور هم ادامه دار است اما آن را مطرح نکرده‌اند. بازیکنانی که در تهران بودیم در دو گروه 4 نفره به زمین تمرینی باشگاه رفتیم و دو جلسه هم بیشتر طول نکشید که هیات مدیره اعلام کرد تمرینات را لغو کنیم. استقلال و پرسپولیس هم تمرین می‌کنند اما چرا کسی به آنها خرده نمی‌گیرد!

بازیکن پیکان درباره مشکلات بازگشت به مسابقات لیگ برتر گفت: الان ما به صورت انفرادی روزی 10 ساعت هم تمرین کنیم یک درصد هم به اندازه تمرینات گروهی تاثیرگذار نیست. وقتی دو ماه است که شما در مسابقات رسمی حضور نداشتید برای بازگشت قطعا با سختی رو به رو خواهید بود. در حال حاضر برگزاری مسابقات با فاصله 4 روز به مصدومیت‌ها اضافه می‌کند.

 

رحمانی در پاسخ به این سوال که موافق یا مخالف برگزاری بازی‌هاست، گفت: به شخصه مخالف برگزاری مسابقات هستم و بسیاری از مسئولان و مربیان هستند که باید در این باره تصمیم گیری کنند اما چیزی که در جامعه مشخص است، صلاح نیست مسابقات دوباره برگزار شود. اگر مسابقات هم تعطیل شود آن زمان اهدای جام قهرمانی یا تیم‌های صعود و سقوط کننده پیچیده می‌شود. در حال حاضر پرسپولیس در صدر جدول است و قهرمانی حق آنهاست. اگر لیگ برگزار هم شود به نظرم حدود 90 درصد قهرمان هستند و اگر بخواهند قهرمان مشخص شود آن زمان جام را باید به پرسپولیس اهدا کنند.

 

او در واکنش به اینکه با این وجود پیکان هم باید به عنوان قعرنشین به لیگ دسته اول سقوط کند، گفت: نه، قطعا ما راضی نیستیم که چنین اتفاقی بیفتد. ما با آقای ویسی تیم بهتری شدیم و نتایج خوبی هم به دست آوردیم. تیم ما نه برای نیمه جدول بلکه حتی برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش می‌کند و یکسری مسائل پیش آمد که در اینجای جدول هستیم اما قول می‌دهم اگر لیگ برگزار شود سقوط نمی‌کنیم. فاصله کمی با تیم‌های بالاتر از خودمان داریم که می‌شود در 9 هفته آن را به موقع برطرف کرد. دوری از فوتبال برای ما خیلی سخت است. فوتبال زندگی ما فوتبالیست‌ها بوده و حتی این نگرانی وجود دارد که شاید برخی از بازیکنان افسردگی بگیرند اما بازگشت لیگ در چنین شرایطی واقعا مناسب نیست.

دیدگاه‌ها