کد خبر : 1683740 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 12:50 | 21.7K بازدید | 4 دیدگاه

باور کرده بودیم سپاهان متوقف شده است؛

فرید کریمی: آقای فغانی! چطور پنالتی نگرفتی؟

فرید کریمی می‌گوید قهرمانی با تراکتور می‌توانست آینده فوتبال او را متحول کند.

فرید کریمی: آقای فغانی! چطور پنالتی نگرفتی؟

به گزارش ''ورزش سه''، فرید کریمی ستاره سابق تراکتور که حالا پیراهن ماشین سازی را برتن دارد، در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص بازی با نفت و از دست رفتن قهرمانی تراکتور به سوالات پاسخ داده است.

 

کریمی درباره صحنه مشکوک پنالتی روی خودش گفت: هر سال آن صحنه را در کل فضای مجازی می‌گذارند و من مطمئنم پنالتی بود. من با علیرضا بیرانوند تک به تک میشدم و ادینیو هم بود و می‌توانستیم یک گل دیگر را بزنیم و خیالمان راحت شود اما آقای فغانی پنالتی تشخیص ندادند و با این که نزدیک بودند، دستور به ادامه بازی دادند که بسیار عجیب بود و نمی‌دانم چطور آقای فغانی آن را پنالتی نگرفت.

 

او در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا آن اشتباهات عمدی بودند یا نه، اظهار داشت: نمی‌دانم از عمد بود یا نه، اما در فوتبال به هر حال اشتباه هست. بعضی اشتباهات مهلک هستند و باعث ناامیدی مردم یک شهر می‌شوند. مردم تبریز ناامید شدند و از استادیوم قهر کردند و خیلی فضای بدی بود. نمیشود گفت که عمدی بود و این را خدا می‌داند و آقای فغانی.

 

 

1496343

 

 

هافبک سابق تراکتور در مورد تاثیر آن بازی بر دوران فوتبالش عنوان کرد: آن اتفاق خیلی در زندگی من و بازیکنان و مردم تبریز تفاوت ایجاد کرد. شرایطی پیش آمد که ما متضرر شدیم. قهرمانی می‌توانست حداقل به صورت روحی روانی در من اثر بگذارد یا یک قهرمانی را به رزومه هم اضافه کند. من هر سال ۲۵ اردیبهشت حسرت میخورم که نتوانستیم به عنوان قهرمانی برسیم. مخصوصا این که آن قهرمانی قرار بود اولین جام تراکتور در لیگ برتر هم باشد.

 

فرید کریمی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام نیز توضیح داد: جو ورزشگاه خیلی سنگین بود. ما از قهرمانی خوشحال بودیم و فکر کردیم بازی تمام شده و همین موضوع کار را برایمان سخت کرد. طرفداران تشویق می‌کردند اما به هر حال سنگینی جو استرس هم به ما می‌داد. جو همیشه در همه ورزشگاه ها بوده، ما از شانس بدمان اتفاقی افتاد که باعث شد جو به ضررمان شود.

 

این بازیکن درباره مربیان تراکتور در آن فصل نیز گفت: واقعا ما در یک سال خیلی زحمت کشیدیم و سال خوبی را شروع کردیم و وقتی آقای اولیویرا آمد هم وضعیت را ادامه دادیم. ما اصلا فکرش را نمی‌کردیم که قهرمانی از دست برود و روی آن برنامه داشتیم. حتی ما لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم چون می‌خواستیم در لیگ برتر قهرمان شویم.

 

کریمی در پایان با اشاره به دروغ نتیجه بازی سپاهان گفت: نمی‌دانم چه کسی این شایعه را به راه انداخت، ما داخل زمین بودیم و از روی نیمکت شنیدیم، انگار یک نفر به نیمکت ما گفته بود و آقای آنتونیو پسر تونی هم که از بالا فهمیده بود. ما باور کردیم و بازی را نگه داشتیم تا قهرمان شویم اما اتفاقی رخ داد که باورکردنی نبود.

دیدگاه‌ها