کد خبر : 1683813 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 19:41 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی و توصیه مهم به ارلینگ هالند

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ، در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را در رابطه با ارلینگ هالند مطرح کرد.

لواندوفسکی و توصیه مهم به ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه ارلینگ هالند تنها چند ماه پیش و در نقل و انتقالات زمستانی از سالزبورگ به دورتموند پیوست اما خیلی زود گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده این بازیکن مطرح شده است. گفته می‌شود که تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید هنوز هم مانند زمانی که هالند در سالزبورگ حضور داشت، شرایط جذب این ستاره نروژی را دنبال می‌کنند.

 

ستاره لهستانی بایرن یعنی رابرت لواندوفسکی اما ضمن تمجید ویژه از ارلینگ هالند توصیه جالبی را برای این ستاره نروژی داشته است. لواندوفسکی می‌گوید: " هالند قابلیت بسیار زیادی دارد اما هنوز هم زمان زیادی پیش روی خود دارد. من نمی خواهم با صحبت هایم به او فشار زیادی وارد کنم.

 

او اگر سخت کار کند می تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود و در نهایت به یک سطح فوق‌العاده برسد؛ بنابراین شاید برای او بهتر باشد که پیش از برداشتن قدم بعدی مدت زمان بیشتری را در بوندسلیگا سپری کند."

 

 

1489841

 

 

از رابرت لواندوفسکی به عنوان یکی از بهترین مهاجم های شماره ۹ دنیا یاد می‌شود. او در ادامه پیرامون بهترین هم پستی های خود می گوید: " این سوال بسیار دشواری است اما اگر بخواهم درباره آن صحبت کنم از کریم بنزما، تیمو ورنر، لوئیس سوارز، سرخیو آگوئرو و کیلیان امباپه نام می برم."

دیدگاه‌ها