کد خبر : 1683874 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 03:27 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

لس فردیناند:

تاتنهام برای حفظ هری کین باید جام ببرد

لس فردیناند، مهاجم سابق تاتنهام، معتقد است که این باشگاه برای حفظ هری کین، باید جام ببرد یا با جدایی این ملی پوش انگلیسی کنار بیاید.

تاتنهام برای حفظ هری کین باید جام ببرد


به گزارش "ورزش سه"، هری کین علی رغم نمایش های درخشانی که در چند فصل اخیر با تاتنهام داشته، هنوز نتوانسته با این تیم به جامی دست پیدا کند. آنها در سال ۲۰۱۵ در فینال جام اتحادیه، مغلوب چلسی شدند و سال گذشته هم در فینال چمپیونزلیگ، نتیجه را به لیورپول واگذار کردند. 
تاتنهام در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و به تازگی شایعاتی در مورد رفتن کین به منچستریونایتد یا رئال مادرید منتشر شده است. در این بین، صحبت‌های خود او نیز که گفته بود " تنها برای بازی در تاتنهام، حاضر نیست در این باشگاه بماند"، این شایعات را تقویت کرده است. اکنون لس فردیناند اعلام کرد که این باشگاه لندنی برای حفظ مهاجم گلزنش، باید برای فتح جام‌ها تلاش کند.

او به خبرنگاران گفت:" به عنوان هوادار، نمی‌خواهم هری جایی برود.می‌خواهم او در تاتنهام بماند و دوران حرفه‌ای اش را اینجا به پایان برساند اما باید واقع‌بین باشیم. بازیکنان اکنون پول‌هایی می‌گیرند که با پایان دوره حرفه‌ای شان، گذران زندگی برای شان مسئله نیست. بنابراین آنها به مقطعی می‌رسند که به این هدف می‌رسند و می‌گویند:" بسیار خب، حل شد" اما شرایطی است که وقتی دوره حرفه‌ای‌ات را به پایان می‌رسانی، بزرگترین مسئله برای من این است که اکنون به پشت سر نگاه می‌کنم و می‌گویم " بله، من خوب کار کردم اما چه جیزی برای ثابت کردن این دارم؟ مدال‌ها کجاست؟" و این چیزی است که شما می‌خواهید.
هر بازیکنی همین‌طور است. اگر تاتنهام بتواند جاه‌طلبی‌های هری را برآورده کند و به او کمک کند تا جام ببرد، آنوقت او تا زمانی که آنها بتوانند این جاه‌طلبی‌ها را برآورده کنند، در این باشگاه می‌ماند. اگر او احساس کند آنها نمی‌توانند، فکر می‌کنم آنوقت خواهد گفت اوکی، می‌خواهم بروم و جام ببرم."

دیدگاه‌ها