کد خبر : 1684057 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:31 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی جالب ستاره تراکتور در میان بزرگان آسیا

اشکان دژاگه ستاره تیم تراکتور تبریز در نظرسنجی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا توانسته عنوان بهترین آسیایی حاضر در بوندسلیگا را به خود اختصاص دهد.

صدرنشینی جالب ستاره تراکتور در میان بزرگان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه در روزهای اخیر سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرسنجی های متفاوتی را روی خروجی خود می برد یک بار دیگر یک بازیکن ایرانی در حال رسیدن به صدر جدول بهترین ها در نظرسنجی مورد نظر است. 

 

جدیدترین نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهترین بازیکنان آسیایی حاضر در بوندسلیگا آلمان بر می‌گردد که فعلا اشکان دژاگه موفق شده با آرای بیشتر از دیگر بزرگان حاضر در لیست مورد نظر در صدر جدول قرار بگیرد. 

 

در لیست مورد نظر ۱۰ بازیکن بزرگ آسیایی که سالها در فوتبال آلمان بازی کردند آمدند و جالب است در این میان نام 4 بازیکنان ایرانی به چشم می خورد. علی دایی(بایرن مونیخ، هرتا برلین و ارمینیا بیلفد)، مهدی مهدوی کیا(بوخوم، هامبورگ و اشتوتگارت)، اشکان دژاگه(ولفسبورگ) و وحید هاشمیان(بوخوم، بایرن مونیخ و هانوفر) چهار بازیکن ایرانی لیست فوق هستند که توانستند آرای جالبی را به خود اختصاص دهند. 

 

1496756

 

نکته جالب در این باره رقابت شانه به شانه اشکان دژاگه و مهدی مهدوی‌کیا است که در حالی که تنها چند ساعت از آغاز این نظرسنجی گذشته است با درصد آراء اندکی نسبت به یکدیگر در رده های اول و دوم قرار دارند. با هم نگاهی می‌اندازیم به اسامی بازیکنان و درصد رای هایی که تاکنون در این نظر سنجی دست آوردند. 

 

در این نظرسنجی اشکان دژاگه با ۳۶ درصد آرا در رده اول، مهدی مهدوی‌کیا به ۳۳ درصد آرا در رده دوم و علی دایی با ۲۴ درصد آرا در رده سوم قرار دارند. چابوم کئون، سون هیونگ مین و کو جا چئول از کره جنوبی، شینجی کاگاوا، ماکوتو هاسبه و آوکادورا از ژاپن و وحید هاشمیان از ایران دیگر نفرات حاضر در این نظرسنجی هستند.

 

1496755

دیدگاه‌ها