کد خبر : 1684102 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 17:00 | 102.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک دیدار غیرمنتظره در حوالی کوه صفه 

برای اولین بار؛ زندگی خصوصی احسان حاج صفی (گزارش تصویری)

در شرایطی که با توجه به شرایط کرونا و قرنطینه، سفر به اصفهان با مشقت زیادی همراه بود، تیم گزارشی ورزش سه با استقبال گرمی از سوی کاپیتان تیم ملی مواجه شد.

برای اولین بار؛ زندگی خصوصی احسان حاج صفی (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گزارشی که از دوران قرنطینه بازیکنان استقلال (علی کریمی)، پرسپولیس (شجاع خلیل زاده) و سپاهان (پیام نیازمند) توسط امیرحسین خیرخواه و حمید ابراهیمی در اختیارتان قرار گرفت، برخورد با خبر پدر شدن یکی از کاپیتان‌های تیم ملی و ستاره تاثیرگذار تراکتور باعث شد تا آنها اینبار به سراغ احسان حاج صفی بروند. بازیکن کاشانی سابق سپاهان و حال حاضر تراکتور که اکنون در اصفهان حضور دارد، لحظاتی شیرین را در دوران پدر شدنش تجربه می‌کند که در این گزارش اختصاصی به آن خواهیم پرداخت.


حاج صفی که اکنون تجربه دو جام جهانی را در کارنامه دارد، در 5 اردیبهشت خبر شیرین پدر شدنش را در صفحه اینستاگرامش با مخاطبان و دوستانش در میان گذاشت تا موجی از پیام‌های تبریک برای او سرازیر شود.

 

مهمان نوازی حاج صفی در بدو حضور


بعد از سفری زمینی و نزدیک به 5 ساعته در یکی از مناطق خوب اصفهان به ساختمانی رسیدیم که حاج صفی از روی تراس آن به دنبال آدرس دادن به ما بود! با حضور در منزل ستاره تراکتوری‌ها و در شرایطی که در طول مسیر به بحث در خصوص اینکه او به تازگی صاحب فرزند شده و شاید در شرایط کنونی (کرونا) حضور در منزل و ملاقات با او چندان باب میلش نباشد و از ثبت لایف استایلی که در ذهن داشتیم با محدودیت‌هایی مواجه شویم، در ذهن خیرخواه و ابراهیمی ایده‌های دیگری برای ثبت از زندگی حاج صفی در ذهن می‌گذشت. بازیکن کاشانی و مهمان‌نواز تراکتوری‌ها با رویی باز پذیرای ما شد و او نیز بعد از انجام پروتکل‌های بهداشتی همراهی لازم برای ثبت لایف استایل یک روزه او در دوران قرنطینه را به سرانجام رساند.

 

تنها یک قاب از حاج صفی با ایران – نیجریه

 

مهمترین چیزی که در خانه حاج صفی توجه مان را به خود جلب کرد، قرار داشتن تنها یک قاب خیلی کوچک از او با پیراهن تیم ملی بود و البته چند قاب عکس خالی. حاج صفی در توضیح آن گفت: خیلی در قید و بند عکس‌ نیستم. این هم مربوط به بازی ایران و نیجریه در جام جهانی است. قاب‌های خالی هم به زودی با عکس‌های دختر و همسرم پر خواهد شد.


البته یک پازل سه هزار تکه که یادگار او از سفر به یونان و بازی در تیم المپیاکوس بود نیز که توسط مادر همسرش تکمیل شده بود از دیگر تابلوهای نقش گرفته روی دیوار منزل او محسوب می‌شد که به چشم می‌آمد.

 

1496806

 

1496798

 

تمرینات با علی صادقی!


حضورمان در منزل حاج صفی، همزمان با تایم تمرینات اختصاصی‌اش بود تا با علی صادقی خود را مهیای آماده سازی برای تمرینات سخت یکی از مربیان بدنساز صاحبنام حاضر در اصفهان کند که سالیان گذشته به عنوان یک رفیق قابل اعتماد همراهی‌اش کرده است. البته علی صادقی بعنوان مربی بدنساز احسان حاج صفی را با علی صادقی هنرپیشه طنز اشتباه نگیرید. صادقی علیرغم شوخی‌طبعی‌اش در زمان تمرینات کاملا سختگیرانه رفتار می‌کرد تا مشخص شود چرا حاج صفی همیشه از نظر بدنی یکی از ستاره‌های فوتبال ما محسوب می‎شود. 

 

1496808

 

1496810

 

1496802

 

1496799

 

دلتنگی برای آدریانا بعد از بالا رفتن آدرنالین


برای حاج صفی که تنها چند روز از پدر شدنش گذشته، ساعتی کوتاه تمرین اختصاصی با دلتنگی بزرگی برای دخترش همراه بود. نگاه‌های زیر زیرکی او به ساعت و دنبال کردن سرعتی آیتم‌ها برای اینکه هر چه زودتر بار دیگر هرچه زودتر از پشت بام خود را به خانه برساند و آدریانا را که با لفظ "جانان" خطابش می‌کرد را در آغوش بگیرد نشان می‌دهد که او به شیرین‌ترین روزهای زندگی خانوادگی‌اش رسیده است و ریکاوری خود را بعد از بالا رفتن آدرنالین ناشی از تمرینات سخت را با آدریانا پشت سر گذاشت.

 

1496805


هدیه گرانبها از زلاتان توسط ز – میم!


بعد از لحظاتی و دم دمای غروب، او بخش بعدی اوقات فراغتش را با دست گرفتن هدیه‌ای گرانبها از پسر مالک باشگاه تراکتور دنبال کرد. کتاب زندگینامه زلاتان، ستاره نامدار سوئدی که از سوی پسر مالک باشگاه تراکتور با یک یادداشت آمیخته با کری به عنوان هدیه تولدش به او داده شده بود " تو همیشه احسانی، تقدیم به تو پینگ پنگی! از طرف پدرام ز – م" که اشاره به زنوزی مطلق به عنوان نام خانوادگی آنها داشت. 


حاج صفی با اینکه یک بازیکن کم حرف و بدون حاشیه است با اشاره به اینکه سبک زندگی زلاتان جالب است صفحاتی از این کتاب را خواند و بعد از آن بار دیگر به کمک همسرش رفت که این روزها کارش با حضور دخترشان سخت‌تر شده است.

 

ویدئو کال با هم‌تیمی‌ها و مرور خاطرات


بخش دیگری از زندگی حاج صفی در قرنطینه به گفتگوهای تصویری او با هم‌تیمی می‌گذرد. یکی از سه کاپیتان باتجربه تراکتور در این روزها که سرنوشت روشنی از لیگ در دست نیست امیدوار نشان می‌دهد. احسان سعی می‌کند این روزهای دور از فوتبال را بیشتر با گفتگوهای تصویری با هم‌تیمی‌هایش پشت سر بگذارد. درست لحظاتی که با او گرم دیدن دیدارهای قدیمی تیم ملی در جام جهانی بودیم، او با اشکان دژآگه نیز به گفتگو پرداخت. صحبت از دیدار با آرژانتین و حسرت از دست رفتن پنالتی و نگرانی بابت تداوم کرونا و ادامه دور بودن از فوتبال از جمله صحبت‌های طرفین بود. حاج صفی اما سبک زندگی در قرنطینه اشکان را با توجه به تغییر ظاهرش را دستمایه شوخی با او قرار داد و خنده و شوخی طرفین برای لحظاتی فضای جالبی را شکل داد.

 

1496809

 

1496807

 

1496804

 

1496803

 

اشکان: وای اگر پنالتی مقابل آرژانتین را می‌گرفت


حاج صفی که مشغول تماشای دیدار ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 بود، در لحظه‌ای که پنالتی روی اشکان اعلام نشد کامنت‌های جالبی را رد و بدل کردند. اشکان بعد از گذشت 6 سال از آن روز همچنان با یک حسرت بزرگ از این صحنه یاد کرد. صحبت‌های جالبی در زمان نمایش این صحنه بین طرفین رد و بدل شد که حتی قابلیت یک گزارش دیگر را هم دارد. از حسرت اشکان تا اعتراض مسعود. از ملاقات دوباره با ماریچ و صحبت‌هایی که اشکان با آن داور جنجالی در این ملاقات و در قطر داشت و حرفی که احسان درباره آن صحنه زد و حرص اشکان را درآورد که آن را به زودی در قالب گزارشی دیگر تقدیم می‌کنیم. 

 

1496801

 

پاس گل برابر مراکش؛ کاش مهدی یا کریم گل می‌زدند!


در میان تماشای بازی‌های قدیمی برای پر کردن اوقات فراغت، دیدار ایران و مراکش از جایگاه خاص و لذتبخشی برای احسان برخوردار است. احسان در ثانیه‌های پایانی بازی با یک ارسال دیدنی و اشتباهی که عزیز بوحدوز به ثمر رساند. صحنه‌ای که لبخندی بزرگ و شعف توصیف ناپذیری روی چهره او می‌آورد و البته یک حسرت هم برایش به همراه دارد: اگر بازیکن مراکش نمی‌زد، بچه های خودمان توپ را گل می‌کردند و هم مهدی طارمی و هم کریم انصاریفرد این شانس را داشتند و کاش آنها می‌زدند تا لذتش چند برابر می‌شد.

 

صفه روبروی، پارک پشت سر؛ فوتبال کجاست؟


 یک فریم جالب از احسان روی پشت بام منزلش توسط امیرحسین خیرخواه ثبت شد که از یک طرف کوه تاریخی صفه را روبروی او قرار می‌دهد و از سوی دیگر او را مشرف به یکی از بوستان‌های مشهور اصفهان نشان می‌دهد. احسان بار دیگر از دلتنگی‌اش برای فوتبال می‌گوید و انگیزه‌ای که در تمرینات اختصاصی هیچ وقت نمی‌تواند جای کنار هم قرار گرفتن بازیکنان را بگیرد. هنوز هیچ آینده‌ای از فوتبال و از سرگیری مسابقات وجود ندارد و احسان البته فرصت بیشتری دارد تا آن را در کنار خانواده‌اش صرف کند.

 

1496800

 

ماجراهای دوربین امیرحسین خیرخواه با فوتبالیست‌ها در قرنطینه و نزدیک‌ترین حالت به زندگی شخصی‌شان ادامه دارد؛ بعد از گزارشی اختصاصی از شجاع خلیل زاده، علی کریمی، پیام نیازمند و احسان حاج صفی، اکنون دوست دارید از زوایای پنهانی و شخصی کدام بازیکن باخبر شوید؟

 

پیام نیازمند حریف می‌طلبد حتی شما آقای ... !

 

زندگی خصوصی یک تازه داماد؛ ش.خلیل‌زاده (گزارش تصویری)

 

زندگی خصوصی علی کریمی؛ گم‌شده در خلوتگاه قذافی (گزارش تصویری)

دیدگاه‌ها