کد خبر : 1684799 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 00:15 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: گفتم مقابل بارسلونا دو رقمی می شویم

فرانک لمپارد، ستاره سابق چلسی در مورد دیدار مقابل بارسلونا در سال 2012 صحبت کرد.

لمپارد: گفتم مقابل بارسلونا دو رقمی می شویم


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم برتری 0-1 در بازی رفت، چلسی در نیمه اول در ورزشگاه نوکمپ 2 بار مقابل بارسلونا دروازه اش را باز شده دید و جان تری نیز از زمین اخراج شد. اما به یکباره ورق بازگشت و در شبی که بارسلونا موقعیت های فراوانی از جمله یک ضربه پنالتی را از دست داد، 2 گل دریافت کرد تا در نهایت چلسی راهی فینال شده و با برتری مقابل بایرن مونیخ برای اولین و آخرین بار لیگ قهرمانان را فتح کند.

 

1497573

 

فرانک لمپارد گفت: "وقتی 0-2 عقب افتادیم و 10 نفره شدیم، شرایط بازی تغییر شکل داد. من فکر می کردم این ممکن است بدترین شب زندگی من باشد. من به دو رقمی شدن و فکر می کردم و اگر این اتفاق رخ می داد تعجب نمی کردم. 20 دقیقه اول را در شرایطی گذراندم که حتی به نزدیکی ژاوی و اینیستا هم نمی رسیدم. شاید به نظر می رسد حرفم خنده دار است، اما شوخی نمی کنم.

 

من در سطح بالایی بازی کرده ام و می دانند که برخی بازیکنان می توانند به شما آسیب بزنند، اما مانند آن را ندیده بودم. اگر ما قبل از نیمه اول گل اول را به ثمر نمی رساندیم، هیچ شانسی نداشتیم. این تنها باری بود که در نیمه اول وارد نیمه حریف بارسلونا شدم و خوشبختانه رامیرس را پیدا کردم. پاس خوبی دادم، اما ضربه پایانی بهتر بود. در بین نیمه فکر نمی کردم نیمه دوم فکر شانس زیادی داشته باشیم، این احساس نیمه دوم بیشتر بود."

 

دیدگاه‌ها