کد خبر : 1684801 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 00:34 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط حاد شد، تصمیم جدید می‌گیریم؛

سلطانی‌فر: وضعیت کرونا در ۳۸ شهر قرمز است

وزیر ورزش و جوانان از کاهش تعداد شهرهای وضعیت قرمز از نظر ابتلا به ویروس کرونا به ۳۸ شهر خبر داد.

سلطانی‌فر: وضعیت کرونا در ۳۸ شهر قرمز است

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر درباره فعالیت دوباره رشته‌های ورزشی اظهار کرد: با توجه به شرایط نسبتا مطلوبی که امروز در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در بیشتر نقاط کشور داریم و اینکه تعداد شهرهای سفید به ۲۳۰ شهر رسیده، تعداد شهرهای قرمز به ۳۸ شهر کاهش یافته و همچنین موفقیت‌های خوبی که مدافعان عرصه سلامت داشتند و با توجه به کارشناسی‌های خوبی که در کمیته‌های زیر مجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد، برنامه‌ریزی کردیم تا به صورت پلکانی و مرحله به مرحله، فعالیت‌های ورزشی را آغاز کنیم و باشگاه‌های بخش خصوصی بتوانند در شهرها و رشته‌های مختلف فعالیت‌شان را از سر بگیرند.

 

او ادامه داد: با مسابقات مختلف تیم‌های ورزشی، به خصوص ورزش‌هایی که از نظر تماس بدنی کم برخورد هستند، فعالیت را آغاز می‌کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه در مرحله اول که حدود دو هفته قبل بود، مجوز فعالیت حدود ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در شهرهای سفید را از ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفتیم تا باشگاه‌ها و مجموعه‌هایی که در این ۳۰ رشته هستند، فعالیت خود را آغاز کنند.

 

سلطانی‌فر عنوان کرد: هر زمان خدایی ناکرده شرایط حاد و ویژه‌ای را در کشور یا حتی یکی از استان‌ها داشته باشیم، در این تصمیمات تجدید نظر می‌کنیم.

 

او یادآور شد: درباره فعالیت سایر اماکن ورزشی و باشگاه‌ها نیز الان کمیته مشترک وزارت ورزش و بهداشت سرگرم کار کارشناسی هستند و ممکن است طی روزهای آینده باز هم بتوانیم مجوز فعالیت باشگاه‌های بیشتری را بگیریم.

 

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: حتما در این راستا اصل برای ما سلامت ورزشکاران است و اینکه بتوانیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی سلامت بازیکنان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها