کد خبر : 1684804 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 01:06 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساوه شمشکی: افتخاری از اسکی می‌رود اما من می‌مانم

سرمربی سابق تیم ملی اسکی آلپاین در واکنش به ادعاهای رئیس فدراسیون اسکی، توضیحاتی را ارائه داد.

ساوه شمشکی: افتخاری از اسکی می‌رود اما من می‌مانم

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی به تازگی مدعی شده که علیداد ساوه شمشکی(سرمربی سابق تیم ملی اسکی آلپاین) در زمان هدایت تیم ملی طاها کیاشمشکی را به این دلیل که از پسر خود بهتر اسکی کرده، کتک زده و زمانی هم که از هدایت تیم ملی کنار رفته تجهیزات خود را به پیست تحویل نداده است. افتخاری همچنین مدعی شده در سال ۲۰۰۶ که علیداد ساوه شمشکی به المپیک زمستانی رفته، باقر کلهر سه ثانیه بهتر بوده است.

 

علیداد ساوه شمشکی، در واکنش به این ادعای عبدی افتخاری مبنی بر اینکه المپیک ۲۰۰۶ حق باقر کلهر بوده به ایسنا گفت: آقای افتخاری گفته که در سال ۲۰۰۶، باقر کلهر سه ثانیه از من جلوتر بود. البته باید می‌گفت سه ثانیه بهتر بود نه جلوتر، با این حال این موضوع به ۲۰۰۱ برمی‌گردد که باقر بهتر بود و ۲۰۰۲ هم به المپیک رفت اما در سال ۲۰۰۶ رقیب من حسین ساوه شمشکی بود و با کلهر رقابتی نداشتم، اصلا او آن زمان چهارم بود و مدارک آن موجود است.

 

او در مورد تحویل تجهیزات به فدراسیون بیان کرد: بعد از اینکه از سرمربیگری تیم ملی کنار رفتم تمام وسایل را تحویل دادم و انباردار فدراسیون می‌تواند این موضوع را تائید کند.

 

انباردار پیست اسکی شمشک هم در رابطه با این ادعا که علیداد ساوه شمشکی تجهیزات را تحویل نداده، به ایسنا گفت: تجهیزات را تحویل داد و فقط یک سری چوب های شکستنی باقی ماند. آن چوب‌ها یک متر و نیم هستند که برای قرار گرفتن در برف انتهایشان فنر قرار دارد، آقای ساوه شمشکی فنرها، ۹ بی‌سیم و وسایل دیگر را تحویل داد اما چوب‌های شکسته را نداد.

 

ساوه شمشکی در ادامه در مورد ادعای کتک زدن طاها کیاشمشکی واکنش نشان داد و بیان کرد: در شهر شمشک دربندسر، مسئول و مربی طاها کیاشمشکی هستم، هیچوقت چنین موضوعی پیش نیامده که او را کتک بزنم. 

 

افتخاری اعلام کرده از ساوه شمشکی به خاطر طرح این ادعا که رئیس فدراسیون از نایب رئیس دو میلیارد تومان پول دریافت کرده، شکایت می‌کند، ساوه شمشکی در این مورد گفت: نگفته ام که آقای افتخاری دو میلیارد تومان از نایب رئیس فدراسیون دریافت کرده بلکه موضوع از این قرار است که چند سال قبل یک ماشین تهیه کردند و آن زمان نایب رئیس فدراسیون حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان پول داد. ما این‌ها را شنیدیم و مدرکی ندیدیم اما بعدها متوجه شدیم ماشین ۹۰۰ میلیون بوده که پول آن از طریق نایب رئیس و یک نفر دیگر پرداخت شده، قیمت آن ماشین اکنون دو میلیارد تومان است.



سرمربی سابق تیم ملی اسکی آلپاین در پایان گفت: آقای افتخاری اگر خیلی رایزنی کند چهار سال و یک ماه دیگر در اسکی می‌ماند و بعد از آن می‌رود اما من همچنان در این رشته هستم و می‌مانم.

دیدگاه‌ها