کد خبر : 1684807 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:18 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تیم پایتخت در لیگ برتر هندبال

رییس هیات هندبال تهران از حضور تیم پایتخت در لیگ برتر هندبال خبر داد.

حضور تیم پایتخت در لیگ برتر هندبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سال‌ها است که تهران در لیگ برتر هندبال تیم ندارد. حضور تیم قوی از پایتخت سبب بالا رفتن سطح لیگ برتر و همچنین افزایش مبالغ قراردادهای بازیکنان خواهد شد. هرچند تهران هیچ امتیازی در لیگ برتر ندارد اما به گفته سید حسن افتخاری رییس پیشین کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اگر تیمی از تهران شرایط حضور در لیگ برتر را داشته باشد فدراسیون از آن استقبال خواهد کرد.

 

با پایان دوره ریاست فتح الله طیبی در سال ۹۷، هیات هندبال تهران مدتی با سرپرست اداره شد تا اینکه محسن خادمی اسفندماه ۹۸ به عنوان رییس هیات هندبال استان تهران انتخاب شد. حال خادمی قول حضور یک تیم از استان تهران در لیگ برتر هندبال را داده است.

 

در حال حاضر فدراسیون هندبال مجوز حضور ۱۶ تیم در لیگ برتر را صادر کرده ولی تیم‌ها تا پایان خردادماه زمان دارند تا برای حضورشان در لیگ اعلام آمادگی کرده و مبلغ ورودی را پرداخت کنند. باید دید در این فرصت باقی مانده آیا هیات هندبال تهران با یکی از اسپانسرها به نتیجه خواهد رسید و یا باز هم باید شاهد غیبت تیم پایتخت در لیگ برتر هندبال باشیم!

 

محسن خادمی رییس هیات هندبال تهران در مورد حضور تیم تهرانی در لیگ برتر به ایسنا گفت: وظیفه هیات هندبال تیمداری نیست اما به سبب پیشرفت هندبال و اینکه استان تهران حرفی برای گفتن داشته باشد این موضوع را پیگیری می‌کنیم. با دو سه شرکت صحبت کردیم و قرار است در نهایت با یک اسپانسر به نتیجه برسیم تا تهران یک تیم در لیگ برتر هندبال داشته باشد. حضور یک تیم در لیگ برتر سبب رشد و توسعه هندبال کشور خواهد شد. به همین دلیل است که برای این موضوع تلاش می‌کنیم. ۹۰ درصد هندبال کشور استان تهران است.

 

وی در ادامه در مورد فعالیت هیات تهران در رده‌های پایه گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در کشور کرونا است که دست و پای ما را بسته است. قرار بود با مدارس و مربیان ورزش صحبت کنیم و هندبال را به حیاط مدارس تهران بکشانیم؛ کاری که در قرچک انجام شد و نتیجه آن را هم دیدیم. ۸ بازیکن ملی تیم دختران نوجوان از مدارس قرچک انتخاب شدند.  می‌خواهیم با مدارس و اماکن ورزشی صحبت‌هایی را انجام دهیم تا بتوانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و علاقه مندان به این رشته را به سالن بکشانیم. باید بدانیم که خادمی به تنهایی نمی‌تواند کاری برای رشد هندبال انجام دهد. من تنها به عنوان رییس برای ۴ سال انتخاب شدم و باید با کمک همه از جمله پیشکسوتان و قهرمانان شاهد رشد این رشته باشیم. همه باید دست به دست هم دهند تا هندبال تهران رشد داشته باشد، نمی‌شود که بیرون گود یا مقابل یکدیگر بایستیم و بخواهیم این رشته توسعه یابد.

دیدگاه‌ها