کد خبر : 1684809 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:23 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان عقب افتاده است

ترکاشوند: برخی قصد دارند با لابی در والیبال باشند

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال پیکان در باره ادامه فعالیتش در این تیم گفت: طبق صحبتی که با هیئت مدیره قبل از عید داشتم قرار بر ماندنم در پیکان است.

ترکاشوند: برخی قصد دارند با لابی در والیبال باشند

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از مهر، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال، تیم ها به دنبال جذب بازیکنان مطرح خود هستند. تیم والیبال پیکان تهران از تیم های باسابقه حاضر در مسابقات است که در حال حاضر چند بازیکن خود را از دست داده و در مقایسه با رقبای خود در جذب بازیکنان تا به امروز اقدامی انجام نداده است.

 

محمد ترکاشوند درباره وضعیت تیم والیبال پیکان تهران گفت: پیکان دو سال است که از کورس نقل و انتقالات عقب افتاده است. هنوز درباره بودجه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و منتظر تعیین تکلیف بودجه هستیم.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره ادامه حضورش در این تیم گفت: قبل از عید صحبتی که با رئیس هیئت مدیره داشتم مبنی بر ماندنم در این تیم بود. در حال حاضر قرار است روز چهارشنبه جلسه ای برای تعیین تکلیف بودجه برگزار شود همانطور که می دانید چند بازیکن خوب خود را از جمله چپرلی، کریمی، عابدینی، یلی و موذن را از دست داده ایم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که صحبت هایی مبنی بر حضور حمزه زرینی و رضا صفایی در این تیم مطرح است آیا این را تایید می کنید یا خیر، گفت: در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم چرا که تا تکلیف بودجه مشخص نشود من هیچ قولی به هیچ بازیکنی نمی دهم. صفایی و زرینی از بازیکنان خوب والیبال هستند. هر تیمی علاقه مند است آنها را به خدمت بگیرد و ما هم همینطور. انشاالله پس از تعیین تکلیف بودجه برای جذب بازیکنان جایگزین تلاش خواهیم کرد.

 

ترکاشوند در پاسخ به این سئوال که برخی از مربیان با باشگاه پیکان مذاکراتی داشته اند آیا حضور شما در این تیم قطعی است یا خیر گفت: قبل ازعید رئیس هیئت مدیره اصرار داشت که من قرارداد خود را با این تیم امضا کنم. من روی حرف ایشان حساب ویژه ای باز کرده ام و با هیچ تیم دیگر وارد مذاکره نشده ام چرا که از نظر اخلاقی کار درستی نبود اما یک سری از افراد سعی دارند با لابی گری در والیبال حضور داشته باشند. من برایم شخصیت و کارم مهمتر است و سعی دارم با توانایی، خودم را اثبات کنم نه اینکه با پارتی بازی در والیبال حضور داشته باشم. من تنها خدا را دارم و کسی سفارش من را نمی کند. تلاش می کنم با تمام توان خود و با تلاشم در والیبال حضور داشته باشم.

دیدگاه‌ها