کد خبر : 1684994 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 23:13 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیق تاتنهام در مورد سومین نقض قرنطینه توسط اوریه

باشگاه تاتنهام تحقیقاتی را در مورد سرژ اوریه، مدافع راست این باشگاه، که برای سومین بار قوانین قرنطینه را نقض کرد، آغاز کرد.

تحقیق تاتنهام در مورد سومین نقض قرنطینه توسط اوریه

به گزارش "ورزش سه"، اوریه روز گذشته سه عکس در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن، او در کناری جاستین کار، آرایشگرش، دیده می شد. براساس قوانین بریتانیا، آرایشگاه ها تا اوایل جولای (اواسط تیرماه) باید تعطیل باشند و انتشار این عکس ها به این معنی است او بار دیگر قوانین قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی را نقض کرده است.

این در حالی است که تمرینات تاتنهام از امروز تحت تدابیر شدید ایمنی و فاصله گیری اجتماعی آغاز شد. در بیانیه این باشگاه در مورد اقدام اوریه آمده است:" ما اتفاقات را بررسی می کنیم و به شکل مناسبی با آن برخورد خواهیم کرد."

 

1497791

 

این اقدام اوریه به این دلیل واکنش های زیادی را به همراه داشت که او پیش از این، دو بار به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین قرنطینه، عذرخواهی کرده بود.

هرچند این بار او واکنش دیگری داشت. او در اکانت هایش در شبکه های اجتماعی نوشت:" تست کرونای آرایشگرم منفی بود و تست من هم؛ بنابراین این صحبت های بی معنی را تمام کنید و وقتی برای گرفتن عکس به تمرینات ما می آیید، ماسک بزنید ودستکش بپوشید. این هم بخشی از قوانین است."
 

دیدگاه‌ها