کد خبر : 1685047 | 01 خرداد 1399 ساعت 12:26 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تردید بایرن برای حفظ ستاره کروات

بایرن مونیخ هنوز در مورد دائمی کردن قرارداد ایوان پریشیچ به نتیجه نرسیده است.

تردید بایرن برای حفظ ستاره کروات

 

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته بود بایرن مونیخ دو بازیکن قرضی به نام های ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو را از اینتر و بارسلونا به خدمت گرفت. در صورت تمایل به حفظ این دو بازیکن، باشگاه آلمانی باید در تابستان امسال مبلغی را به دو باشگاه ذکر شده پرداخت کند و اگرچه به نظر آنها علاقه ای به حفظ کوتینیو ندارند، اما هنور در مورد وینگر کروات مردد هستند.

 

1495824

 

نشریه بیلد مدعی شد تاریخ مقرر شده برای تصمیم گیری بایرن مونیخ چند روز قبل به اتمام رسیده، اما مدیران باشگاه آلمانی از اینتر خواسته اند مدتی دیگر برای تصمیم گیری به آنها زمان بدهند. در صورت تمایل به حفظ ایوان پریشیچ، بایرن باید مبلغ 20 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

طبق ادعای این منبع، هانسی فلیک به سبک بازی ایوان پریشیچ علاقمند است و از مدیران تیمش خواسته او را حفظ کنند. اما با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مدیران بایرن هنوز در مورد پرداخت 20 میلیون تردید دارند و از مدیران اینتر زمان خواسته اند. اخبار حاکی از آن است در صورت عدم پرداخت این رقم، ممکن است ایوان پریشیچ فصل بعد در ترکیب اینتر بازی کند.

دیدگاه‌ها