کد خبر : 1685101 | 01 خرداد 1399 ساعت 17:15 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

یان رایت:

عجیب نیست اگر اوبامیانگ بخواهد از آرسنال برود

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال، معتقد است که اگر پیر امریک اوبامیانگ بخواهد به رئال مادرید برود، توپچی‌ها نمی‌توانند به او خرده بگیرند.

عجیب نیست اگر اوبامیانگ بخواهد از آرسنال برود


به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در ژانویه ۲۰۱۸ به آرسنال پیوست و در این مدت بهترین گلزن توپچی‌ها بود اما این تیم نتایج چندان خوبی کسب نکرد و حتی در فینال لیگ اروپا، مغلوب چلسی شد. در حال حاضر تنها یک سال از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال باقی مانده اما هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، شاید آنها محبور شوند این مهاجم گابنی را در همین تابستان بفروشند. 
در این بین، رئالی‌ها هم به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم گلزن هستند و یان رایت معتقد است برای بازیکنی که به دنبال کسب جام است، رد کردن پیشنهاد از کهکشانی‌ها کار ساده‌ای نیست.

 

1497962


رایت در گفتگو با SPORF، در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال می‌تواند اوبامیانگ را حفظ کند، گفت:" امیدوارم. اما اگر بخواهم اینجا بنشینم و در مورد اوبامیانگ و مقطعی از دوران حرفه‌ای که او در آن قرار دارد، صحبت کنم، باید بگویم که شاید او به دنبال کسب جام است و شاید این آخرین فرصت باشد. می گویند که رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن اوست. او بازیکنی است که در طول دوران حرفه‌ای اش گل‌های زیادی به ثمر رساند و شاید بخواهد چیزی برای اثبات کردن آن داشته باشد. می‌دانم که او در آلمان، جام‌هایی برد.
اما اگر باشگاهی توانست او را بخرد، فکر نمی‌کنم در این مقطع، کسی بتواند او را مقصر بداند چون به آرسنال و شرایطش نگاه کنید. می‌توانید بگویید که در شرایط گذار قرار دارد. کاملا به این بستگی دارد که اوبامیانگ چقدر صبر دارد اما اگر او صبر نکند، مطمئن نیستم کسی بتواند چیزی بگوید زیرا در این سن، او شایسته این است که در سطحی بازی کند که بتواند جام ببرد."

دیدگاه‌ها