کد خبر : 1685148 | 02 خرداد 1399 ساعت 00:11 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدامن: چرا نباید به ما اجازه تمرین داده شود؟

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: چرا باید برخی از رشته‌های ورزشی که در آن فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شود فعالیت آنها آغاز شود.

پاکدامن: چرا نباید به ما اجازه تمرین داده شود؟

به گزارش "ورزش سه"، علی پاکدامن در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط آمادگی خود اظهار داشت: سهمیه المپیک ما قطعی شده و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداریم اما امیدوارم المپیک برگزار شود چرا که اگر غیر از این باشد به طور حتم نسل بزرگی از قهرمانان ورزش ایران از این اتفاق ضرر خواهند کرد. ان‌شاءالله واکسن این ویروس هر چه زودتر ساخته و در دسترس عموم قرار گیرد.

 

وی در واکنش به آغاز فعالیت‌های برخی از رشته‌های ورزشی گفت: برایم واقعاً جالب است چرا باید برخی از رشته‌های ورزشی که در آن فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شود آغاز اما ما که در تمرینات با فاصله زیاد از هم تمرین می‌کنیم این اجازه به ما داده نشود. به طور مثال در رشته فوتبال تمامی بازیکنان باید به فاصله خیلی کم از هم قرار گیرند و آیا این از نظر مسئولان ریسک محسوب نمی‌شود؟

 

عضو تیم وارش در مورد اینکه چه زمانی لیگ آغاز خواهد شد، تصریح کرد: به نظرم در این شرایطی که امکان برگزاری لیگ دشوار است بهتر است مسئولان تمهیداتی را در نظر بگیرند تا در سالن افراسیابی مسابقات لیگ پیگیری شود. امیدوارم فقط زودتر از شر این ویروس رها شویم زیرا دلم هم برای اردوها و هم مسابقات تنگ شده است. همچنین ان‌شاءالله نیز از فصل جاری برای مسابقات لیگ شاهد حضور تیم‌های قدرتمند باشیم تا تنور مسابقات داغ شود.

 

پاکدامن در ادامه گفت: به نظرم این لیگی که اکنون برگزار می‌شود زیبنده رشته‌ای که صاحب مدال بازی‌های آسیایی، جام‌جهانی شده و همچنین به المپیک توکیو راه یافته نیست و باید تدبیر بهتری از طرف مسئولان در نظر گرفته شود. ای کاش تمام تیم‌ها مانند وارش بودند و از ورزشکاران خود در تمامی سختی‌ها حمایت می‌کردند.

 

وی در مورد مصدومیت خود اظهار داشت: خداراشکر مانند قبل درد ندارم که بخواهد اذیتم کند. پزشکان گفته بودند باید حداقل یکی، دو ماه استراحت کنم و اصلا با شمشیر کار نکنم اما از آنجایی که مسابقات بود، باید شرکت می‌کردم، اما اکنون تعویق مسابقات فرصتی شد تا دستم هم استراحت داشته باشد.  

 

دیدگاه‌ها