کد خبر : 1685292 | 03 خرداد 1399 ساعت 00:23 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ تن به تن طارمی برای آمادگی (عکس)

ستاره ایرانی ریو آوه با جدیت زیادی در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات ریو آوه پرتغال در حالی طی دو هفته اخیر دنبال شد که شکل تمرینی یاران مهدی طارمی خیلی جدی نبود و آنها برای عدم ابتلا به ویروس کرونا و پیشگیری‌های بیشتر، خیلی به یکدیگر نزدیک نمی‌شدند، اما از امروز این محدودیت‌ها برای آنها برداشته شده است.

 

باشگاه ریو آوه برای سومین بار در ۱۸ روز گذشته، از بازیکنان‌اش تمام تست‌های کرونا را انجام داد که مثل دفعات قبل، آزمایش هیچ یک از بازیکنان و اعضای این تیم مثبت نشد تا آنها با آرامش خاطر بیشتری کارشان را دنبال کنند.

مهدی طارمی که از شروع تمرینات ریو آوه در آن شرکت کرده بود، از امروز به طور جدی‌تری خود را برای آغاز مسابقات لیگ برتر پرتغال آماده می‌کند و تلاش بیشتری در تمرینات انجام می‌دهد تا بتواند روند خوب خود را تا پایان فصل دنبال کرده و آمار گل‌هایش را افزایش دهد.

 

1498226

 

1498227

 

ستاره ایرانی ریو آوه که در ۲۰ بازی این فصل لیگ برتر پرتغال موفق به زدن ۸ گل و دادن یک پاس گل شده، در جلسه تمرینی امروز تیمش با انگیزه زیادی حاضر شد و در فاز هجومی پُر تلاش نشان داد که تصاویر او را می‌بینید.

 

نخستین مسابقه یاران طارمی بعد از تعطیلی طولانی مدت بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال و در روز نوزدهم خردادماه مقابل تیم رده شانزدهمی فریرا خواهد بود.

دیدگاه‌ها