کد خبر : 1685339 | 03 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان لیگ برتر از شروع مسابقات در ماه ژوئن

مدیر لیگ برتر انگلیس می‌گوید به شروع مجدد لیگ برتر از ماه ژوئن مطمئن است و از سر گیری مسابقات را ایمن می‌داند.

اطمینان لیگ برتر از شروع مسابقات در ماه ژوئن

به گزارش "ورزش سه"، ریچارد مسترز، مدیر اجرایی ارشد لیگ برتر انگلیس می‌گوید سازمان لیگ این کشور نسبت به شروع مجدد  لیگ از ماه ژوئن اطمینان کامل دارد و برگزاری مسابقات را کاملا ایمن می‌داند.

 

مسابقات لیگ برتر انگلیس از روز 23 اسفند سال گذشته به دلیل اپیدمی ویروس کووید19 به حالت تعلیق درآمده. در آخرین تحولات تاریخ 12 ژوئن (23خرداد) به عنوان تاریخ احتمالی شروع مجدد این لیگ معرفی شده. مسترز می‌گوید او و سازمان لیگ برتر به شروع مجدد مسابقات از ماه ژوئن اطمینان دارند و دلیلی ندارد که کسی نسبت به این تاریخ شک و شبهه داشته باشد.

 

1498282

 

مسترز در گفتگو با بی‌بی‌سی در این باره گفت:" ما اولین قدمها را برداشته‌ایم و فضا به نفع ما است. ما اگر مطمئن نبودیم که فضایی ایمن برای بازیکنها بوجود آورده‌ایم امکان نداشت تمرینات را از سر بگیریم". اشاره مسترز به رای موافق باشگاه‌های لیگ برتری به شروع مجدد تمرینهای گروهی است که روز دوشنبه انجام شد.

 

رئیس لیگ برتر در ادامه گفت:" این اولین قدم است و ما باید مطمئن شویم که وقتی تمرینهای تماسی شروع می‌شود، همه این فرایندها کامل شده باشد. ما معتقدیم بازگشت مسابقات ایمن خواهد بود. ولی باید به تصمیم بازیکنها برای برنگشتن به تمرینها هم احترام بگذاریم. من اگر بودم با خیال راحت در تمرینها شرکت می‌کردم".

 

 

 

دیدگاه‌ها