کد خبر : 1685387 | 03 خرداد 1399 ساعت 16:22 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

عدم میزبانی هند برای رویدادهای بین‌المللی

وزیر ورزش هند اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا این کشور میزبانی رویدادهای بین المللی را نمی پذیرد.

عدم میزبانی هند برای رویدادهای بین‌المللی

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، کایرن ریجیجو وزیر ورزش هند اعلام کرد این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک میزبانی مسابقات بین المللی را بر عهده نمی گیرد.



وی در این باره اظهار داشت: اکنون مدتی است که تلاش می کنیم فعالیت های ورزشی را از سر بگیریم اما قبل از آن باید به تمرین فکر کنیم. ما قصد نداریم فوراً در این شرایط تورنمنتی را برگزار کنیم.



وزیر ورزش هند ادامه داد: ما باید یاد بگیریم با شرایطی زندگی کنیم که مسابقات ورزشی را بدون تماشاگر در ورزشگاه ها و اماکن ورزشی انجام شود. ما نمی‌خواهیم به منظور برگزاری یک رویداد بین المللی سلامتی مردم را در خطر قرار دهیم.



ریجیجو با اشاره به اهداف هند برای مبارزه علیه کرونا عنوان کرد: تمرکز ما مبارزه علیه کروناست. برای بازگشت به شرایط عادی باید مکانیسمی تعریف کنیم. شرایط سختی است اما باید برخی رویدادهای ورزشی را امسال برگزار کنیم.



وزیر ورزش هند درباره تعویق المپیک عنوان کرد: تا المپیک هنوز خیلی زمان مانده است. ما به دولت ژاپن و IOC اعتماد کامل داریم و همه کشورها حمایت می کنند که بازیهای توکیو 2021 به تعویق نیفتد. اسپانسرهای زیادی در المپیک هستند بنابراین دشوار است که آن را به تاخیر بیندازند.



وی افزود: ما خودمان را برای بازیهای توکیو آماده می کنیم. این بزرگترین هدف هند است که مبارزه کند و مدال بگیرد. من نمی گویم ما خودمان را برای عناوین پنجم تا دهم آماده می کنیم اما برنامه این است هند در بازیهای ۲۰۲۸ در جمع ۱۰ تیم برتر باشد.

دیدگاه‌ها