کد خبر : 1685388 | 03 خرداد 1399 ساعت 16:46 | 72.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط 6 بازیکن ماندنی اند

خشم و ناآرامی در بارسا؛ چوب حراج روی ستاره ها

باشگاه بارسلونا تابستان پیش رو تبدیل به بنگاه معاوضه بازیکن خواهد شد و تنها 6 بازیکن در این تیم از آینده خود اطمینان خاطر دارند.

خشم و ناآرامی در بارسا؛ چوب حراج روی ستاره ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، باشگاه بارسلونا به ستاره‌های بزرگ خود دستمزدهایی نجومی پرداخت می‌کند و از این لحاظ در بین سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی یکی از بیشترین پرداختی‌های دستمزد و پاداش را دارد. بارسلونا حتی پیش از شروع بحران کرونا قصد داشت امسال تابستان چند ستاره گران خود را به فروش برساند تا به بودجه‌اش سر و سامانی بدهد. ولی بحران کووید19 و فشار مالی سنگین ناشی از آن باعث شده، تعداد ستاره‌هایی که بارسا حاضر است به فروش‌شان فکر کند افزایش یابد.

 

 

1498340

 

 

تا جایی که گفته می‌شود حالا بارسلونا به جز سه ستاره که آنها را جزو لاینفک تیمش می‌داند حاضر است درباره واگذاری بقیه بازیکنانش پشت میز معامله بنشیند. این سه نفر عبارتند از : لیونل مسی، فرانکی دی‌یونگ و مارک آندره تراشتگن. به اینها می توان با ارفاق، جرارد پیکه، آنسو فاتی و آنتوان گریزمان را هم اضافه کرد.

 

 

1497488

 

 

شرایط اقتصادی پساکرونا به گونه ای شده است که بارسلونا برای جذب بازیکنان مدنظرش چاره ای جز معاوضه بازیکن ندارد تا از رقم نهایی انتقال کاسته شود. لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ اولویت های بارسلونا در نقل و انتقالات محسوب می شوند و جذب این دو نیز هزینه بالایی را طلب می کند.

در هفته های اخیر، نام بسیاری از بازیکنان بارسا به عنوان کسانی که می توانند وارد پروسه معاوضه شوند، شنیده شده است که این امر نارضایتی آنها را به دنبال داشته است.

بسیاری از بازیکنان از شرایط فعلی و شنیدن شایعات آزرده خاطرند و این خبر به گوش سران باشگاه نیز رسیده است.

 

 

1461739

 

 

آخرین آنها کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا بود که در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت:« کسی خبر از آینده ندارد اما امیدوارم فصل بعد هم در بارسا بمانم. این البته به بازار نقل و انتقالات هم بستگی دارد. در دوران خاصی قرار داریم و کسی از این قضیه معاف نیست با این حال امیدوارم در بارسا ماندنی شوم.»

 

در مورد لنگله گفته می شود اگر پیشنهاد خوبی به باشگاه برسد، او به فروش خواهد رسید و یا اینکه وارد پروسه معاوضه بازیکن می شود. او فصل جاری 29 بار برای بارسلونا به میدان رفته است.

 

 

1497431

 

 

ایوان راکیتیچ دیگر بازیکنی است که در چند روز اخیر از وضعیت باشگاه گلایه کرده است. او در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی گفت که منتظر تماس اریک آبیدال و حتی رئیس باشگاه بوده تا او را در مورد شایعات، آسوده خاطر کنند.

ستاره کروات که پای ثابت شایعه هاست و از او به عنوان بازیکنی که ممکن است به باشگاه های دیگر واگذار شود نام برده شده، از این شرایط بسیار ناراضی است. راکیتیچ چند بار تاکید داشته که دوست دارد آینده در دستان خودش باشد و حاضر نیست با بازیکنی معاوضه شود. او تا 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و از رفتار سران باشگاه سخت گلایه مند است.

 

 

1498084

 

 

آرتورو ویدال هم اخیرا گفت که در بارسا راضی است و دوست ندارد نام او مرتب در شایعات مطرح شوند. ویدال و راکیتیچ دو بازیکن تقریبا مسن و با تجربه باشگاه هستند اما در کنار اینها می توان به ژان کلر تودیبو، جونیور فیرپو، موسی واگه و عثمان دمبله هم اشاره کرد که در عین جوانی ممکن است در فهرست فروش باشگاه قرار بگیرند.

 

 

1493415

 

 

تودیبو که زمستان گذشته به صورت قرضی با بند خرید به شالکه واگذار شد در مصاحبه جدید خود تاکید داشت که دوست ندارد به بارسا برگردد و در بازی در بوندسلیگا رضایت کامل دارد:« اینجا در شالکه به خوبی جا افتاده ام و مربی بسیار روی من حساب می کند. به من باشد دوست دارم فصل بعد هم در شالکه بمانم.»

این البته غیرممکن است چرا که شالکه به خاطر مشکلات اقتصادی قصد ندارد بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال کند. او به بارسا بر می گردد و قطعا در فهرست فروش یا معاوضه قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها