کد خبر : 1685391 | 03 خرداد 1399 ساعت 22:51 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

رضاوند: توان موفقیت در جام حذفی و آسیا را داریم

هافبک استقلال امیدوار است روند خوبی در لیگ برتر طی کنند و به موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان برسند.

رضاوند: توان موفقیت در جام حذفی و آسیا را داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند در حاشیه تمرین استقلال گفت: نمی‌گویم شرایط آمادگی‌ام ۱۰۰ درصد است، اما در روزهایی که تمرینات انفرادی داشتیم، آن کارهایی که کادر فنی از ما خواسته بودند را انجام دادیم.

 

او با بیان اینکه حدود ۷۰-۶۰ درصد آمادگی بدنی برای تمرین کردن دارم، ابراز کرد: امیدوار هستم در طول این یک ماه، به آمادگی ۱۰۰ درصد برای حضور در بازی‌ها برسیم. خدا را شکر شرایط مطلوبی داریم و بازیکنان در وضعیت خوبی هستند.

 

هافبک استقلال اضافه کرد: امیدوار هستم تمرینات خوبی پشت سر بگذاریم تا در ۱۰ مسابقه باقی مانده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم و از دیدار با فولاد، روند خوبمان را آغاز کنیم.

 

رضاوند ادامه داد: قطعا شروع بازی‌ها بعد از این تعطیلات طولانی مدت به در مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار است. زمان زیادی از پیش فصل تا امروز طی کردیم و از طرف دیگر در این چند ماه بازیکنان فقط به صورت انفرادی تمرین کردند.

 

او تاکید کرد: این وضعیت تا روز بازی‌ها برای بازیکنان خطرناک است و برنامه‌ای که طراحی کرده‌اند را باید انجام دهیم. تمام تلاشمان را برای شروع خوب بازی‌ها خواهیم داشت.

 

هافبک استقلال با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: تیم ما خیلی خوب و جوان است و نفرات با انگیزه‌ای داریم. مصدومان ما هم رسیدند و می‌توانیم در جام حذفی و آسیا نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها