کد خبر : 1685450 | 03 خرداد 1399 ساعت 22:45 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 5 - 2 فرانکفورت؛ پیش به سوی دورتموند!

بایرن مونیخ موفق شد در دیداری خانگی با سه گل فرانکفورت را مغلوب کند.

بایرن 5 - 2 فرانکفورت؛ پیش به سوی دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، در روز پیروزی دورتموند و در آستانه دیدار حساس سه شنبه شب مقابل این تیم، بایرن مونیخ توانست در آلیانس آره نا با سه گل فرانکفورت را مغلوب کند تا ضمن انتقام شکست 1-5 دور رفت، باز هم با چهار امتیاز فاصله در صدر قرار گیرد.

 

بایرن مونیخ بهتر بازی را آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد، اما ضربه پای چپ و زیبای لواندوفسکی از درون محوطه به دیرک دروازه فرانکفورت برخورد کرد.

 

1498425

 

1498428

 

در دقیقه 12 جاشوا کیمیچ با پاس عمقی دقیق ایوان پریشیچ را در حالتی نامتعادل در حالت تک به تک قرار داد، اما ضربه وینگر کروات در اختیار ترپ قرار گرفت.

 

حملات بایرن ادامه یافت و دقایقی بعد و باز هم با ارسال کیمیچ، این بار پاوارد در دهانه دروازه صاحب موقعیت خوبی شد، اما ضربه سر او با مهار زیبای ترپ همراه شد.

 

اما در دقیقه 17 بالاخره بایرن مونیخ به گل رسید. حرکت توماس مولر و ارسال تماشایی او از سمت چپ با ضربه دقیق لئون گورتزکا با طاق دروازه فرانکفورت همراه شد و بایرن از حریفش با یک گل پیش افتاد.

 

در ادامه روند بازی آرام شده و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواسط نیمه اول داوید آلابا از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما ضربه محکم او بعد از عکس العمل ترپ راهی کرنر شد.

 

اما در دقیقه 42 بایرن به گل دوم هم دست یافت. توماس مولر ارسال آلفونسه دیویس را در شرایط دشواری مهار کرد و با یک ضربه زیبا در دهانه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال تماشایی کومان، این بار لواندوفسکی با ضربه سری تماشایی دروازه را باز کرد.

 

اما به یکباره ورق برگشت و فرانکفورت دو بار به گل رسید. ابتدا هینترگر در دقیقه 52 و با ضربه ای چکشی در محوطه جریمه نویر را مغلوب کرد و گل اول را به ثمر رساند.

 

اما دو دقیقه بعد و روی ارسال روده از نقطه کرنر، این بار هینترگر با ضربه سر دقیق از گوشه محوطه موفق شد دروازه بایرن را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

1498426

 

1498427

 

اما بایرن خیلی زود موفق به زدن گل چهارم شد. اشتباه عجیب مدافع فرانکفورت باعث شد توپ در محوطه به آلفونسه دیویس برسد و او با ضربه ای دقیق و زمینی به گوشه دروازه موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 67 هینترگر در محوطه جریمه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم به بایرن مونیخ شد، اما ضربه زیبای او در محوطه با عکس العمل خوب نویر همراه شد.

 

در دقیقه 75 گل پنجم بایرن نیز به ثمر رسید. روی حرکت گناربری توپ در دهانه دروازه به بازیکن حریف برخورد کرد و جالب اینجاست هینترگر که دو گل به بایرن زد بود، به شکل اتفاقی وارد دروازه فرانکفورت خودی کرد.

 

در دقیقه 83 کاستیچ تا آستانه باز کردن دروازه بایرن پیش رفت، اما ضربه او از گوشه سمت چپ به دیرک دروازه نویر برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن 2-5 فرانکفورت را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها