کد خبر : 1685627 | 04 خرداد 1399 ساعت 23:40 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوون هارگریوز:

لیورپول نه، تیمو ورنر باید به یونایتد برود

اوون هارگریوز، هافبک سابق انگلیس مدعی شد تیمو ورنر به درد یونایتد می خورد.

لیورپول نه، تیمو ورنر باید به یونایتد برود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده تیمو ورنر در فصل جاری باعث ابراز تمایل تیم های بزرگ اروپایی به خرید این ستاره 23 و آلمانی لایپزیش شده است. اوون هارگریوز مدعی شد او احتمالا در لیورپول در ترکیب ثابت قرار نمی گیرد و بهتر است راهی اولدترافورد شود.

 

اوون هارگریوز گفت: "به نظر من قرار نیست تیمو ورنر بتواند جایگاه روبرتو فرمینو که یکی از بازیکنان مورد علاقه من است را بگیرد و در ترکیب ثابت لیورپول به میدان برود. اما با توجه به سبک فوتبالی که در حال حاضر منچستریونایتد ارائه می دهد، به نظر من می توان تصور کرد تیمو ورنر برای این بازیکن کند، زیرا یونایتد در حال حاضر به یک بازیکن شماره 9 نیاز دارد.

 

1498615

 

چلسی نیز می تواند مقصد مناسبی برای ورنر باشد، اما من فکر می کنم او برای لیورپول خرید بسیار خوبی خواهد بود، اما به او تضمینی برای حضور در ترکیب ثابت داده نخواهد شد. اما اگر ورنر با سیستم چرخشی مشکلی ندارد که بله، بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ بسیار عالی خواهد بود.

 

تیمو ورنر سخت تلاش می کند و او یک گلزن موفق است که می تواند هم تیمی خوبی باشد. این تمام چیزهایی است که لیورپول به آن نیاز دارد، اما به نظر من تیمو ورنر قرار نیست جلوتر از روبرتو فرمینو در ترکیب اصلی قرار گیرد."

دیدگاه‌ها