کد خبر : 1685637 | 05 خرداد 1399 ساعت 00:20 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

بین دو فصل هم چنین تعطیلاتی ندیده بودیم؛

رزاق‌پور: خدا را شکر مسابقات فوتبال شروع می‌شود

مدافع شاهین بوشهر می گوید تمرینات شاهین بوشهر به خوبی آغاز شده و همه با انگیزه منتظر شروع لیگ هستند.

رزاق‌پور: خدا را شکر مسابقات فوتبال شروع می‌شود

ابوالفضل رزاق پور مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که یکی از خریدهای خوب این تیم در پنجره زمستانی بود و توانسته یکی از نفرات کلیدی تیمش در کسب نتایح خوب و جدایی از قعر جدول باشد، در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با شروع تمرینات شاهینی ها در ورزشگاه مخبلند بوشهر، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: واقعا خیلی بعد از دو ماه و نیم که بچه ها را دیدم خوشحال شدم. حال و هوای همه عوض شد.  تمرین تیمی خیلی بهتر از انفرادی است. جو خوبی حاکم شد و انگار همه دلتنگ هم شده بودند. همه هم با انگیزه بودند.


او با اشاره به بازی های قبلی تیم عنوان کرد: ما هم خوب نتیجه گرفتیم در 5 بازی آخر و این تمرین نشان داد که می خواهیم دوباره خوب بازی کنیم. سه ماه تمرین انفرادی کردیم که قابل مقایسه با تمرین گروهی نیست. یک جلسه تمرین گروهی، اندازه 10 جلسه تمرین انفرادی است. در این دو ماه و نیم واقعا بلاتکلیف بودیم و برنامه هایمان به هم ریخته بود. خدا را شکر حالا قرار است بازی ها شروع شود.
او در ادامه در مورد روزهای سخت بدون فوتبال برای خودش و فوتبالیست ها و همینطور اهالی فوتبال بیان کرد: برای همه سخت بود. بین دو فصل هم چنین تعطیلی ای ندیده بودیم. اینکه نزدیک سه ماه تعطیل باشیم و ندانیم چه می شود.


مدافع سابق تیم ملی امید در مورد شروع تمرینات که روز جمعه در بوشهر آغاز شد، توضیح داد: ما آمدیم بعد از دو ماه و نیم تمرین کردیم و قبلش تست دادیم که خدا رو شکر مشکلی نبود و هیچ کس به ویروس مبتلا نبود. امیدوارم این مریضی از بین برود و همه بازیکنان صحیح و سالم باشند و به خوبی بازی ها تمام کنند.


مدافع چپ سابق پیکان در مورد شروع تمرینات و شرایط بازیکنان اضافه کرد: به هر حال الان شرایط برای بازیکنان سخت است؛ چند بار بازیکنان بدنسازی کرده اند و امکانات هم در ایران خوب نیست. امیدوارم اتفاق خاصی برای هیچ بازیکنی نیفتد و بازیکنان همینطور که سالم شروع می کنند، سالم هم تمام کنند.


مورد بعدی که با رزاق پور صحبت کردیم در مورد نوع تمرینات بود و او بیان کرد: تمرینات هوازی داشتیم. اینجا هم هوا گرم است و باعث می شود نسبت به شهرهای دیگر شرایط سخت تری داشته باشیم.


او در مورد ویروس کرونا گفت: خدا را شکر اینجا کم است، اما امیدوارم در تعطیلاتی که داریم زیاد نشود. برای ما این روزها اما مهم ترین چیز آب و هوا است. تازه مردم می گویند هوا اینجا الان خوب است. من هم تا حالا اینجا نبوده ام، ولی در زمستان بهترین آب و هوای ایران را دارد و سرمای خیلی کمی دارد ولی الان گرمای خیلی زیاد است و برای تمرین و مسابقه شرایط سخت می شود.

دیدگاه‌ها