کد خبر : 1685645 | 05 خرداد 1399 ساعت 01:19 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال واریزی دوباره به حساب استقلالی‌ها

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید در تلاش برای واریز بخش دیگری از قرارداد بازیکنان تا شروع لیگ هستند.

احتمال واریزی دوباره به حساب استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال که پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر بخاطر شیوع ویروس کرونا هیچ دریافتی نداشتند و بعد از اعتراض‌های چند باره، در نیمه‌ی اردیبهشت‌ماه حدود ۱۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند، احتمالا یک دریافتی دیگر تا شروع بازی‌ها خواهند داشت.

 

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال که پس از روی کار آمدن، یک نوبت واریزی به حساب بازیکنان استقلال داشت و دریافتی آنها را به ۵۰ درصد رساند و علاوه بر آن، مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته را هم پرداخت کرد، اعلام نمود سعی در پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان دارد.

سعادتمند در لایو اینستاگرامی با صفحه باشگاه استقلال، با اشاره به پرداخت مطالبات بازیکنان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشیم تا آنها با آرامش بیشتری به سراغ مسابقات بروند و با قدرت بیشتری کارشان را ادامه دهند.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۰ بازی تا پایان فصل داریم، به هیچ عنوان برای کسب عنوان قهرمانی ناامید نیستیم و تلاش زیادی در ادامه فصل انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دیدار معوقه این تیم برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: تمام بازیکنان ما آماده این مسابقه هستند و انگیزه بالایی دارند تا فولاد را در اهواز شکست دهیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها