کد خبر : 1685648 | 05 خرداد 1399 ساعت 02:29 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

زامورانو:

بارسلونا توان مالی خرید لائوتارو را ندارد

ایوان زامورانو، مهاجم سابق اینتر، معتقد است که بارسلونا توانایی مالی خرید لائوتارو مارتینس را ندارد.

بارسلونا توان مالی خرید لائوتارو را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو در رقابت های این فصل نمایش های درخشانی در ترکیب اینتر داشت و در 33 بازی، 18 گل برای نرآتزوری به ثمر رساند. همین مسئله باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند. از جمله گفته می شود بارسلونا او را به عنوان گزینه اولش در بازار نقل و انتقالات تابستانی در نظر دارد.

حتی گفته می شود اینتری ها برای جانشینی لائوتارو، قصد دارند ادینسون کاوانی را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرند اما زامورانو اعتقاد دارد که این مهاجم آرژانتینی مطمئنا فصل بعد هم در سن سیرو خواهد ماند.

 

1498291

 

او در گفتگو با یک شبکه رادیویی مکزیکی گفت:" من واقعا امیدوارم که لائوتارو در اینتر بماند. او جوان است؛ فقط 22 سال دارد. کاوانی 11 سال مسن تر است و تجربیات زیادی در باشگاه های مختلف دارد. اما حضور کاوانی، ربطی به فروش لائوتارو ندارد.

بارسلونا مشکلات مالی دارد که به آنها اجازه خرید لائوتارو را نمی دهد. بنابراین معتقدم که او  می ماند. تردیدی ندارم. کاوانی می تواند گزینه ای برای مهاجمان اصلی باشد. شایعات زیادی وجود دارد. اینکه الکسیس سانچس به منچستریونایتد برمی گردد و کاوانی جای او را در خط حمله پر خواهد کرد."

دیدگاه‌ها