کد خبر : 1685671 | 05 خرداد 1399 ساعت 10:51 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

این موفقیت روش ابداعی من است؛

علیفر: مردم در کوچه و بازار می‌گویند توی دروازه!

علیرضا علیفر گزارشگر قدیمی فوتبال ایران، در بیست و پنجمین سال گزارشگری، از روش های خود برای ارائه گزارش های فوتبال کاملا راضی به نظر می‌رسد.

علیفر: مردم در کوچه و بازار می‌گویند توی دروازه!

به گزارش ''ورزش سه''، این مربی سابق فوتبال ایران، دیروز در شبکه ورزش و در پاسخ به سوالات مجتبی پوربخش درباره فلسفه استفاده از کلمه «توی دروازه» گفت: من بیست و پنج سال است که گزارشگری میکنم و طبیعتاً نباید آنچه در گذشته انجام می‌دادم را انجام دهم. به هر حال مردم به چیزهای تکراری علاقه‌مند نیستند و من هم اگر تغییری در کارم ایجاد نمی‌کردم، کار من را دنبال نمی‌کردند اما حالا باتوجه به طنزی که من در گزارش هایم به کار می‌برم و همینطور با در نظر داشتن این نکته که بنده مربی درجه یکی هستم و صلاحیتش را دارم، پکیجی را به مردم عرضه میکنم که آن ها خوششان می‌آید.

 

او گفت علاقه‌مندان به فوتبال در کوچه و بازار زمانی که او را می‌بینند، از کلمه توی دروازه استفاده می‌کنند و این نشان‌دهنده موفقیت روش ابداعی او در گزارش فوتبال است. علیفر گفت: وقتی که توپ وارد دروازه می‌شود شما یا باید بگویید گل یا بگویید توی دروازه. من قبلا از کلمه و استفاده میکردم اما مدتی است که توی دروازه را جایگزین کرده ام و الحمدلله که مردم هم از این مسئله استقبال کرده‌اند.

دیدگاه‌ها