کد خبر : 1685690 | 05 خرداد 1399 ساعت 12:10 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: لاتزیو بی‌صبرانه منتظر شروع سری آ است

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو می‌گوید بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد رقابتهای سری آ است.

اینزاگی: لاتزیو بی‌صبرانه منتظر شروع سری آ است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی، سرمری لاتزیو که تیمش در فصل جاری سری آ درخشش فوق‌العاده‌ای داشته می‌گوید حامی شروع مجدد این لیگ است و بی‌صبرانه منتظر دوباره به میدان رفتن لاتزیو است.

 

1498698

 

وقتی سری آ در ماه اسفند به دلیل اپیدمی کووید19 به حالت تعلیق درآمد، لاتزیو در حالی در رتبه دوم جدول قرار داشت که اختلافش با یوونتوس صدرنشین تنها یک امتیاز بود. هر دو تیم در آن زمان 26 بازی انجام داده بودند.

 

درحالیکه قرار است تصمیم نهایی درباره شروع مجدد سری آ این هفته پنج‌شنبه گرفته شود اینزاگی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها است.

 

اینزاگی در گفتگو با رای2 گفت:" ما موافق شروع مجدد هستیم. به پایان بردن لیگ به نفع همه آنهایی است که در فوتبال کار می‌کنند، و همینطور به نفع همه هواداران. پیش‌شرط‌ها همه محقق شده و همه مربیان به این نتیجه رسیده‌اند که خواهان شروع مجدد و ایمن لیگ هستند".

 

سرمربی لاتزیو در ادامه گفت:" فارغ از رتبه در جدول، ما پیش از شروع اپیدمی وضعیت فوق‌العاده‌ای داشتیم. ما امروز در مجموعه‌های تمرینی‌مان در ایمنی کامل هستیم. فاصله‌ها رعایت می‌شود و هر روز چک می‌شویم. ما تمرینهای گروهی را از فردا شروع می‌کنیم. اشتیاق همگانی برای شروع مجدد وجود دارد. در تیم ما کسی نیست که کرونا داشته باشد؟ نمیدانم. فعلا که نبوده".

 

 

دیدگاه‌ها