کد خبر : 1685701 | 05 خرداد 1399 ساعت 12:51 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

موضع باشگاه آرژانتینی در برابر صحبت های ایگواین

به نظر می رسد که باشگاه ریورپلاته هم علاقه زیادی برای بازگرداندن گونسالو ایگواین داشته باشد.

موضع باشگاه آرژانتینی در برابر صحبت های ایگواین

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی تنها تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد. از طرف دیگر به نظر نمی‌رسد که باشگاه ایتالیایی علاقه زیادی به تمدید قرارداد با گونسالو ایگواین داشته باشد؛ موضوعی که باعث شده زمزمه های زیادی درباره جدایی این بازیکن آرژانتینی شنیده شود.

 

ستاره خط حمله یوونتوس اما طی روزهای گذشته در مصاحبه ای برای بازگشت به فوتبال آرژانتین و تیم ریورپلاته ابراز تمایل کرد. ایگواین در این باره گفت: " ریورپلاته باشگاهی بوده که همه چیز را به من داده است. آن‌ها باعث شدند که رئال مادرید برای خرید من اقدام کند. در حال حاضر اما نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد چرا که فعلاً فکر و ذهن من در تورین است. من می خواهم برای دوران بازنشستگی به حضور در ریور فکر کنم."

 

 

1498712

 

 

حالا و در همین رابطه اما کالچو مرکاتو از علاقه باشگاه آرژانتینی برای بازگرداندن گونسالو ایگواین پرده برداشته است. بر این اساس ریورپلاته در حال حاضر مسائل نقل و انتقالاتی خود را مورد بررسی قرار می دهد که یکی از آنها جذب ایگواین از یوونتوس به حساب می‌آید. با این حال ریور می داند که راه دشواری برای توافق مالی با یوونتوس در پیش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها