کد خبر : 1685707 | 05 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولی اشتیلیکه

رئال بازیکن متواضع جذب کند نه کسی مثل پوگبا!

اولی اشتیلیکه ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید ترجیحش این است که رئال به دنبال جذب بازیکنانی متواضع باشد نه کسانی مثل پل پوگبا.

رئال بازیکن متواضع جذب کند نه کسی مثل پوگبا!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید مدتی است اوج گرفته، اولی اشتیلیکه، ستاره سابق آلمانی رئال مادرید می‌گوید پوگبا مهارت و توان لازم برای بازی در رئال را دارد ولی از نظر روحی به درد لوس بلانکوس نخواهد خورد.

 

1498720

 

اشتیلیکه در ادامه صحبتهایش درباره پوگبا می‌گوید ترجیحش این است که مدیران و کادر فنی رئال به دنبال جذب بازیکنانی فروتن باشند نه کسانی مثل پل پوگبا.

 

اشتیلیکه که در دهه‌های هفتاد و هشتاد افتخارات زیادی با پیراهن رئال مادرید بدست آورده در گفتگو با روزنامه آ اس گفت:" اگر ایده این باشد که رئال دوباره به دوران کهکشانی‌ها برگردد، خب بله، شاید در این شرایط بتوان به فکر پوگبا بود. ولی من بیشتر طرفدار بازیکنان متواضع هستم که استعداد فوق‌العاده دارند ولی در عین حال در خدمت تیم هستند و برای تیم ایثار می‌کنند".

 

1498719

 

ستاره سابق رئال در ادامه درباره مشکلات رئال از زمان ترک این تیم توسط کریستیانو رونالدو هم صحبت کرده و گفت:" کریستیانو فقط یکی است. یک ابرستاره منحصربفرد. هر تیمی وقتی یکی از مهمترین عناصر خود را از دست می‌دهد باید به آن مدتی زمان داده شود که بتواند خودش را بازسازی کند".

 

1498718

 

 

 

دیدگاه‌ها