کد خبر : 1685748 | 05 خرداد 1399 ساعت 16:02 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک شخص کلیدی در راه تمدید دوناروما با میلان

به نظر می‌رسد پائولو مالدینی می‌تواند نقش مهمی در تمدید قرارداد جان لوئیجی دوناروما با باشگاه میلان داشته باشد.

یک شخص کلیدی در راه تمدید دوناروما با میلان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دروازه‌بان ایتالیایی میلان یعنی جان لوئیجی دوناروما در ژوئن ۲۰۲۱ منقضی خواهد شد و او می‌تواند در آن زمان به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود. از طرف دیگر گفته می‌شود که تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و یوونتوس خواهان جذب این گلر جوان هستند.

 

 

1495097

 

 

حالا در همین رابطه کالچو مرکاتو ادعا می‌کند که مدیر ورزشی و اسطوره باشگاه میدان یعنی پائولو مالدینی می‌تواند نقش مهمی در تمدید قرارداد جانلوئیجی دوناروما ایفا کند چرا که این امکان وجود دارد که گلر ایتالیایی به خاطر مالدینی با میلان تمدید کند.

 

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که جدایی جان لوئیجی دوناروما از میلان در تابستان آینده می‌تواند یک فاجعه مالی برای این تیم به حساب بیاید. این دروازه‌بان از آخرین جواهرات باقی مانده در میلان به حساب می‌آید و تمدید قرارداد وی می‌تواند سود بزرگی را برای روسونری به همراه داشته باشد.

 

 

1492846

 

 

ممکن است که دوناروما برای کاهش دستمزد خود رضایت ندهد اما با این حال تمدید قرارداد او با میلان می‌تواند بیش از اینها برای این تیم سود به همراه داشته باشد چرا که روسونری حتی در صورت نیاز برای فروش این دروازه بان طی سال های آینده می تواند این کار را با مبلغ گزافی انجام دهد.

دیدگاه‌ها