کد خبر : 1685790 | 05 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پروتکل‌های آلمان با امکانات‌شان هم‌خوانی دارد؛

افاضلی: آزمایش باشگاه‌ها قابل اعتماد نیست!

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است کیت‌های آزمایشگاهی درصد تشخیص دقیقی برای بیماری اعضای تیم‌ها ندارند.

افاضلی: آزمایش باشگاه‌ها قابل اعتماد نیست!

به گزارش "ورزش سه"،  هومن افاضلی با بیان اینکه هنوز جواب آزمایش کرونا اعضای تیم ما نیامده است، اظهار کرد: به شخصه شرایط را برای برگزاری لیگ برتر مساعد نمی‌دانم. قبلا هم این موارد را گفتم، اما متاسفانه گوش شنوایی نیست. تا خدایی ناکرده برای کسی اتفاق خاصی نیفتد، ظاهرا دوستان متوجه نمی‌شوند که شرایط به چه شکل است.

 

او با تاکید بر اینکه فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی متفاوت است، ابراز کرد: اگر خدایی نکرده کسی دچار بیماری شود و تبعاتی داشته باشد، این تبعات با سایر بخش‌ها قابل مقایسه نیست چون انرژی و انعکاس این موضوع در فوتبال، در سطح داخلی و بین‌المللی بسیار زیاد است و برگزاری بازی‌ها به هر قیمتی ارزش ندارد.

سرمربی پارس جنوبی یادآور شد: اصلا شرایط آلمان را با ایران مقایسه نکنید؛ آلمان از همان ابتدا بیماری را مهار کرد و ویروس در آلمان آن چنان گسترش نداشت. ضمن اینکه پروتکل‌هایی که آلمانی‌ها نوشته‌اند، با امکانات و شرایط کشورشان هم‌خوانی دارد.

 

افاضلی تصریح کرد: دقت کیت‌های آزمایشی در ایران از ۳۰ درصد شروع می‌شود و تا ۷۰ درصد می‌رسد. با توجه به شرایط مالی باشگاه‌ها و اینکه هر تیم از یک کیت آزمایشی خاص استفاده می‌کند، جواب‌ها با یکدیگر تفاوت دارد و اصلا جواب تست‌ها هم قابل اعتماد نیست.

دیدگاه‌ها