کد خبر : 1685844 | 06 خرداد 1399 ساعت 00:07 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

ما مثل بقیه تونل ضد عفونی کننده نداریم؛

بختیار رحمانی: این کارها نمایش است!

هافبک صنعت نفت آبادان می‌گوید امکانات متفاوت باشگاه‌ها در زمان بازی‌ها خودنمایی می‌کند و در انتقال ویروس موثر است.

بختیار رحمانی: این کارها نمایش است!

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی با اشاره به از سرگیری تمرینات و بدنسازی تیم‌ها برای شروع دوباره لیگ برتر اظهار کرد: امیدوار هستم هیچ مسؤولی از دست من که این حرف‌ها را می‌زنم ناراحت نشود، اما ای‌کاش همان اوایل اسفندماه، ۵-۴ هفته بازی‌ها را ادامه می‌دادند و لیگ را تمام می‌کردند.

 

او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری به مراتب بدتر از قبل شده است، ابراز کرد: آن زمان که لیگ برتر را تعطیل کردند، کلا در خوزستان ۳۰-۲۰ نفر کرونا گرفته بودند، اما الان روزانه ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر مبتلا به کرونا می‌شوند. نمی‌دانم چرا مسؤولان این تصمیمات را گرفتند.

هافبک صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما مثل برخی از تیم‌ها تونل ضد عفونی کننده نداریم. ضمنا آنها این تونل‌ها را داشته باشند و ما نه، چه فایده‌ای دارد؟ اینکه چند تیم، تونل ضد عفونی کننده در محل تمرینات بگذارند و بخواهند به زمین بروند، اما ما این امکانات را نداشته باشیم، چه تفاوتی دارد؟

رحمانی اضافه کرد: نهایت‌اش این است که بازیکنان هر دو تیم که تونل ضد عفونی کننده دارند یا نه، درون زمین با یکدیگر برخورد خواهند داشت و با هم بازی می‌کنند. در همین دیدارهای پیش فصل و دوستانه‌ای که داریم، نفرات تیم‌ها با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

 

او یادآور شد: مگر تمام تیم‌های لیگ برتر امکاناتی مثل تونل ضد عفونی کننده دارند؟ همه‌ی این کارها نمایش و داستان است تا بازی‌ها را به هر قیمت برگزار کنند. ای‌کاش همان موقع لیگ را تمام می‌کردند که این شرایط به وجود نیاید و به مراتب بدتر نشده باشد.

هافبک صنعت نفت عنوان کرد: ما از خیلی تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داریم و از طرف دیگر دریافتی کمتری هم داشته‌ایم، اما در این شرایط بیشتر به فکر سلامتی دوستان و خودمان هستیم.

دیدگاه‌ها