کد خبر : 1685849 | 06 خرداد 1399 ساعت 00:49 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه: تمام حرف‌وحدیث‌ها برای موفقیت کشتی است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد معتقد است که درخصوص ترک جلسه سرمربی تیم ملی قهری در کار نبوده است و تمام این حرف‌ها و حدیث‌ها صرفاً برای موفقیت تیم ملی است.

کاوه: تمام حرف‌وحدیث‌ها برای موفقیت کشتی است

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در گفتگویی رادیوی ابتدا درخصوص کدورت‌های پیش‌آمده در فدراسیون کشتی و ترک جلسه توسط غلام محمدی گفت: «حقیقتاً چیز خاصی نبود، جلسه‌ای درخصوص انتخابی تیم ملی برگزارشده بود که اتفاقاً خود آقای محمدی هم در این جلسه صحبت کردند و پس از آن جلسه را ترک کردند. متأسفانه هنگامی‌که ایشان از جلسه بیرون آمدند به‌نوعی این‌طور برداشت شد که او قهر کرده است که من با توجه به ارتباط نزدیکی که با هردوی این عزیزان دارم، معتقدم تا حدی بزرگنمایی صورت گرفته است. البته آقای دبیر به‌عنوان رئیس فدراسیون از این حرکت ناراحت شده بودند ولی الحمدالله به‌خوبی ای مسئله برطرف شد و باید بگویم در حال حاضر چیز خاصی نیست.»


 کاوه در ارتباط بااینکه آیا بازگشت غلام محمدی نشان‌دهنده پذیرش طرح فدراسیون و کمتر شدن اختیاراتش تصریح کرد: «اگر اجازه بدهید بگویم که یکی از دغدغه‌های فدراسیون این است که برای کم‌تر شدن سوء تفاهمات و گلایه‌های زیادی که در طی تمام این سال‌ها در ارتباط با انتخابی تیم ملی داشتیم بنا بر برگزاری انتخابی گذاشته‌شده است و به همین علت آقای دبیر نظرشان این بود که حتماً طرحی دراین‌ارتباط داده شود و این مسئولیت را بر عهده انستیتو کشتی قرارداد. این طرح از زمانی که مطرح شد توسط خیلی از دوستان و کارشناسان موردبررسی قرارگرفته است تا معایبش هرچه بیشتر برطرف شود تا در کار به مشکل نخوریم. در کنار آن‌هم دوستان کادر فنی هم نقطه‌نظر و دیدگاهی دارند که حتماً باید این نظرات در این طرح لحاظ گردد. در کل  باید بگویم هنوز هیچ‌چیزی تمام نشده وگرنه به شکل یک بخشنامه به هیئت‌های فدراسیون ارسال می‌شد و به‌اصطلاح هنوز این طرح باز است.»


وی درباره وضعیت کشتی آزاد در این روزها تصریح کرد: «با توجه به این‌که کشتی جزو ورزش‌هایی است که درگیری بدنی در آن بسیار زیاد است هنوز مجوزی برای حتی تمرینات نیز صادر نشده است. ضمن آنکه تمرینات کشتی تنها به حضور دو نفر هم ختم نمی‌شود. اما چیزی که ما از آن اضلاع داریم خیلی از بچه‌ها در محیط‌های باز با رعایت ضوابط بهداشتی کارشان را دنبال می‌کنند و در کل امیدوارم در این روزها همه بتوانند این ویروس را مدیریت کنند تا پس از آنکه مجوز انجام تمرینات و مسابقات صادر شد بدن‌ها از آمادگی نسبی برخوردار باشد. به‌هرحال این چالشی است که در تمام دنیا با آن درگیر هستند. البته متأسفانه شنیدم که سعد الله اف کشتی‌گیر مطرح روسی به کرونا مبتلا شده است که آرزو می‌کنم هرچه زودتر خود شود.


 مدیر تیم‌های کشتی آزاد در پایان نیز خاطرنشان کرد: «این موضوع را یک‌بار دیگر تأکید کنم که تمام این حرف‌وحدیث‌ها به این خاطراست که کشتی درنهایت در مسابقات بزرگ نتایج مطلوبی بگیرد.»

دیدگاه‌ها