کد خبر : 1685863 | 06 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به اینتر: کاوانی و تیمو ورنر را بخرید

رئیس کمپانی پیرلی، اسپانسر پیراهن باشگاه اینترمیلان از این باشگاه ایتالیایی خواست در فصل نقل و انتقالات به دنبال مهره‌های بزرگ بوده و به خصوص تیمو ورنر و ادینسون کاوانی را جذب کند.

توصیه به اینتر: کاوانی و تیمو ورنر را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمپانی پیرلی، اسپانسر پیراهن باشگاه اینترمیلان که مهمترین حامی مالی این باشگاه ایتالیایی به حساب می‌‌آید و سالها است  با اینتر همکاری دارد از مدیریت این باشگاه خواست در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ باشد. رئیس پیرلی به مدیریت اینتر توصیه کرد تیمو ورنر ستاره لایپزیش و ادینسون کاوانی ستاره پاری سن ژرمن را جذب کند.

 

ترونچتی، مدیر اجرایی ارشد پیرلی می‌گوید اینتر در صورتیکه امسال تابستان مجبور به واگذاری لائوتارو مارتینز مهاجم خود باشد باید به جای او تیمو ورنر و کاوانی را جذب کند.

 

1493169

 

رئیس کمپانی پیرلی در این باره گفت:" کاوانی بازیکنی استثنایی است و من امیدوارم او در اینتر هم بتواند بدرخشد. در سر ی آ بازیکنان بزرگ دیگری هم هستند که ثابت می‌کنند سن و سال برایشان محدودیت نیست. مهمترین و بزرگترین این بازیکنان کریستیانو رونالدو است. من مطمئنم کاوانی می‌تواند انتخاب خوبی باشد".

 

1496881

 

ترونچتی در ادامه صحبتهایش گفت:" شکی نیست که فروش لائوتارو تلخ خواهد بود ولی اینتر با حضور کاوانی و تیمو ورنر، از اینتری که لائوتارو و ایکاردی را در اختیار داشت قوی‌تر خواهد بود. به خصوص اگر کریستین اریکسن مثل روزهای اوجش در تاتنهام آماده شود و بدرخشد".

 

 

دیدگاه‌ها