کد خبر : 1685872 | 06 خرداد 1399 ساعت 10:01 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور: مسابقات مراکش را یک شانس بزرگ می‌دانم

ملی‌پوش کاراته بانوان گفت: بازگشت شرایط سهمیه المپیک توکیو به روال قبل و برگزاری مسابقات مراکش را یک شانس بزرگ برای خودم‌ می‌دانم.

علیپور: مسابقات مراکش را یک شانس بزرگ می‌دانم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، رزیتا علیپور در خصوص تغییر برنامه فدراسیون جهانی کاراته برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو اظهار داشت: جزو بازیکنانی بودم که با لغو این مسابقات، شانس المپیکی‌شدن را از دست دادم و با برگزاری مجدد پیکار‌های مراکش، دوباره می‌توانم به المپیک برسم. از این موضوع خوشحال هستم و این تصمیم را یک شانس بزرگ برای خود می‌دانم.

 

وی افزود: دو رویداد بزرگ به دلیل کرونا لغو شد و خیلی از کاراته‌کا‌ها به ناحق شانس المپیکی شدن را از دست دادند، اما خداراشکر شرایط به روال قبل بازگشت. باید بهترین نتیجه را در مراکش کسب کنم و سپس قهرمانی اروپا برگزار شده و منتظر نتایج رقبای مستقیم خود از صربستان و فرانسه در این رویداد باشم.

 

ملی‌پوش کاراته بانوان ادامه داد: نتایج کاراته‌کا‌های فرانسه و صربستان تاثیر زیادی در المپیکی شدن من دارد. باید علاوه بر درخشش در مراکش منتظر عدم نتیجه‌گیری رقیبانم هم باشم.

 

کاراته‌کای وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در خصوص نحوه تمریناتش در دوران کرونا توضیح داد: با توجه به این شرایط، بخشی از تمرینات را در منزل انجام می‌دهم و تمرینات کاراته را نیز به صورت انفرادی با مربی اختصاصی‌ام در سالن کاراته‌ای که در اختیارم است، انجام می‌دهم.

 

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات مراکش یک‌سال دیگر است و فرصت دارم تا بازسازی خوبی داشته باشم. یکسال زمان کافی و مناسبی است تا نقاط ضعفی که وجود دارد را به حداقل و صفر برسانم تا با خیال آسوده و آماده در پیکار‌های مراکش شرکت کنم.

 

دیدگاه‌ها