کد خبر : 1686018 | 06 خرداد 1399 ساعت 19:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: نبودن تماشاگران وحشتناک است

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران را دشوار توصیف کرد.

والورده: نبودن تماشاگران وحشتناک است

به گزارش "ورزش سه"، در صورت از سرگیری رقابت های فوتبال در اسپانیا، بی تردید شاهد عدم حضور تماشاگران خواهیم بود و برگزاری مسابقات در چنین شرایطی در آلمان چندان مانند گذشته دلچسب نیست. ارنستو والورده نیز که حالا مدتی است بیکار شده، در این رابطه صحبت کرده است.

 

ارنستو والورده گفت: "ممکن است این شرایط برای چند بازی مناسب باشد، اما من نمی دانم شرایط 100 مسابقه بدون حضور تماشاگران چگونه پیش می رود. اولین بازی ها پیچیده خواهند بود. تجربه بازی بدون حضور تماشاگران وحشتناک بود. ما آماده نبودیم که در این شرایط بازی کنیم، اما حالا شاید شرایط برای همه کمی آسان تر شده باشد.

 

1469482

 

شرایط ماه های اخیر بعد از شیوع ویروس کرونا به ویژه به دلیل نگرانی شما برای نزدیکان دشوار بوده است، ما در حال تجربه چیزی هستیم که در گذشته هرگز رخ نداده بود و شاید این باعث شود ما به افرادی که کارهای مهم تری انجام می دهند نگاه کنیم. اما این مانع از آن نیست که دریچه تماشای فوتبال لذت نبریم.

 

خداحافظی آریتس آدوریس؟ این یک سال دشوار برای او بوده است. آدوریس تصمیم شجاعانه ای گرفت و به نظر من بهترین کار را کرد. او بازیکنی است که با افزایش سن پیشرفت کرد و همیشه در هر جایی بازی کرده آمار خوبی بر جای گذاشته است."

دیدگاه‌ها