کد خبر : 1686030 | 06 خرداد 1399 ساعت 19:57 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: شرایط پوگبا و راشفورد خوب به نظر می رسد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که پل پوگبا و مارکوس راشفورد در تمرینات اخیر این تیم شرایط خوبی داشتند.

سولسشر: شرایط پوگبا و راشفورد خوب به نظر می رسد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا، پوگبا و راشفورد به دلیل مصدومیت، شرایط بازی کردن را نداشتند. ستاره فرانسوی در این فصل تنها 8 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و راشفورد هم در تلاش بود تا خود را به رقابت های یورو 2020 برساند.

اما با توقف رقابت ها، این دو هم فرصت بیشتری برای بازگشت به شرایط ایده‌آل داشتند و اکنون با آغاز تمرینات یونایتد، سولسشر تایید کرد که این دو بازیکن شرایط خوبی دارند.

او به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" آنها شرایط خوبی دارند. آنها به تمرینات اضافه شدند و هر کاری را می کنند که سایر بچه ها انجام  می دهند. بزنم به تخته، هیچ مشکلی وجود نداشته است. وقتی بازی ها شروع شود، به نظر می رسد که همه بازیکنان را در اختیار داریم و می توانیم از بین آنها انتخاب کنیم."

 

1499066

 

بازیکنان در این دو ماه تمرینات شان را به صورت انفرادی دنبال کردند اما سولسشر نگران وضعیت بازیکنانش نیست:" این کاری است که وقتی فوتبالیست هستید، انجام می دهید. فقط می خواهید بازی کنید.

البته اولین قدم این است که با هم باشیم؛ واضح است که در گروه های کوچک اما بازیکنان این شرایط لذت می برند. فکر می کنم وقتی همه تیم با هم تمرین کنند، البته به کمی زمان داریم تا با هم هماهنگ شویم اما بازیکنان از نظر ذهنی آماده هستند و از نظر بدنی هم به نظر می رسد شرایط خوبی دارند."

دیدگاه‌ها